Jump to content
Naimisiin.info

Estetika/DIA sormukset


maya-

Recommended Posts

Pähkäilen kovasti kihlasormusvalinnan kanssa. Olen törmännyt useissa liikkeissä Estetika (tai DIA, en tiedä kumpi varsinaisesti on merkin nimi) sormuksiin, jotka on ilmeisesti Italiasta tuotuja sormuksia. Onko jollain kokemusta näistä sormuksista? Ovatko laadultaan hyviä? Hinta ainakin miellyttää suomalaisiin vastaaviin sormuksiin verrattuna. Samalla hinnalla saa huomattavasti enemmän timantteja sormukseen. Eli uskaltaako tällaisen sormuksen ostaa vai kannattaako panostaa rahallisesti enemmän siihen, että saa vastaavan Suomessa tehdyn ehkä laadukkaamman sormuksen?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pähkäilen kovasti kihlasormusvalinnan kanssa. Olen törmännyt useissa liikkeissä Estetika (tai DIA, en tiedä kumpi varsinaisesti on merkin nimi) sormuksiin, jotka on ilmeisesti Italiasta tuotuja sormuksia. Onko jollain kokemusta näistä sormuksista? Ovatko laadultaan hyviä? Hinta ainakin miellyttää suomalaisiin vastaaviin sormuksiin verrattuna. Samalla hinnalla saa huomattavasti enemmän timantteja sormukseen. Eli uskaltaako tällaisen sormuksen ostaa vai kannattaako panostaa rahallisesti enemmän siihen, että saa vastaavan Suomessa tehdyn ehkä laadukkaamman sormuksen?

 

Hei, Minulla on Estetika-merkkinen kihlasormus (www.estetika.fi/), joka on ostettu Timanttisilta. Estetika on kyllä täysin suomalainen jalometallikorujen valmistaja ja maahantuoja. Olen ollut kihlaani täysin tyytyväinen (valkokultainen rivisormus yhdeksällä timantilla), mutta en kyllä hinnassa pannut merkille, että olisi ollut jotenkin edullisempi kuin Timanttisten muut sormukset? Samaa luokkaa mielestäni. Aitoustodistuksen yms sain myös. Rodinointi on pysynyt hyvin, mutta nyt ennen häitä vajaan puolentoista vuoden jälkeen ajattelin mennä huollattamaan sen. Suosittelen Estetika sormusta  :tender:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...