Jump to content
Naimisiin.info

Alushamepohdinnat (yhdistetty)


miizzy

Recommended Posts

Vanteen pituus alushameeseen laitettuna on 190 kun normaalisti merenenitomallisessaon 200, eli halkaisijassa on ihan minimaalisen pieni ero. Se itse vanne on aina pidempi kuin se alushameen ympärys, koska niiden pitää mennä vähän päällekkäin. 

Tuo käy oikein hyvin sinne alle, koska siinä on pätkä tota trikoovyötäröä eikä se ole reisien kohdalta kovin iso. Toki jos haluat, niin ainahan tuon voit tosiaan myydä ja ostaa sitten sellaisen merenneitomallisen, mutta mun mielestä se ei ole välttämätöntä :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kiitos kaunis Franny vastauksesta.  :-X Harkitsen hetken kummin teen, onneksi on aikaa pähkäillä. Mutta sait mulle mielenrauhan. :)

Muokattu: , käyttäjä: Littis
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Hei! Meillä häät kesäkuussa 2017. Olen ostanut jo morsiusmekkoni, joka on merenneitomallinen. Kävin Tampereen Zazabellassa sovittamassa saapunutta mekkoa, ja sovitin sitä sekä vannehameella että ilman. Haluaisin alle vannehameen, sillä se helpottaa mekossa kävelemistä paljon (monikerroksinen helma ei sotkeudu jalkoihin), mutta en haluaisi yhtään lisää leveyttä helmaan, vaan haluaisin sen olevan "väljä", hieman hulmuava, kuten se on ilman alushametta. Zazabellassa oli vain yhtä merenneitomallista vannehametta, joten en siellä voi sovittaa mekkoani erilaisilla vanteilla. Tietääkö teistä kukaan, mistä (mieluiten Tampereen alueelta, Hämeenlinnasta, Jyväskylästä tai Helsingistä) löytyisi kapea merenneitomallinen vannehame, joka pitäisi helman erillään nilkoista, mutta ei leventäisi helmaa juurikaan?

Kiitos kun autat! :)

MUOKKAUS: Pohdin myös, auttaisiko ei-vanteellinen alushame ongelmaani. Eli voisiko aivan yksinkertainen, kapea alushame pitää helman poissa nilkoista? Kokemuksia?

Muokattu: , käyttäjä: vyyry
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...