Jos sulho ei pidäkään puvustasi?


verppu

Recommended Posts

Olenko ainoa morsian joka ressaa hääpukuaan ja sitä ettei sulhanen pidäkään siitä? Tai meikistä tai hiuksista?

Pelottaa, ressaa ja kauhistuttaa se että kun saavun alttarille sulho ei huokaisekaan ihastuksesta vaan kauhusta. Onko kanssa sisaria? Kuulostaa ehkä hiukan hölmöltä mut tästä on tullut minulle sellainen hirviö ettei tunnu edes sitä hääpukua löytyvän kun mietin vaan että pitääkö mies siitä vai ei. Ahdistun kauheasti koko asiasta ja menetän yöuniani tämän takia.

Link to comment
Share on other sites

Mua stressaa tää myös! Ei tosin ehkä yhtä radikaalisti, uskon kyllä että puku on sulhon mielestä ihan kaunis. Mutta kun haluaisin reaktion olevan paljon voimakkaampi kun vaan 'näytät kauniilta', enemmänkin kategoriaa 'näytät lumoavan seksikkäältä'. Tässä ahdistaa entisestään se, että sulhasen ja minun hääpukumaut ovat kai vähän erilaiset. Sulhanen varmaan mieluiten näkisi minut kurveja nuolevassa merennetoipuvussa, mutta itse tykkään enemmän leveähelmaisista mekoista... Ihan varma en sulhasen mielipiteestä voi olla, koska hän ei pukuasiasta oikeastaan halua keskustella, vaan tahtoo, että puku tulee kokonaan yllätyksenä. Ei siis ole mielipiteitäänkään kertonut.  <_<  

 

Ahdistusta ei kyllä yhtään helpota se, että en tunnu pukuasioihin saavan keneltäkään kunnollisia mielipiteitä! Kaasot ja perhe jotenkin ihan liian varovaisia kommentoimaan, suunnilleen ainoa kommentti on että 'kaikki näyttää niin hyvältä sun päällä'. Ihan kiva, mutta ei se valintaa auta  :huh:

Link to comment
Share on other sites

Omaa mielipidettä ei sinänsä ole asiaan, koska miehen käytöksestä juhla-, bile- yms. vaatteiden (valinnan) kohdalla tietää heti, minkämallisista vaatteista mies minun päällä pitää, ja siinä osuu ns. maut yhteen.

 

Muistin kuitenkin tuolta wedding bee -foorumilta keskustelun samasta aiheesta, jospa tämä keskustelu vähän auttaisi hälventämään pelkoja :)

Lyhyesti tiivistettynä: koska 1) sulho on mies eikä osaa ajatella kokonaisuutta samalla tavalla ja koska 2) rakastamansa nainen on siinä puvussa muuttumassa vaimoksi, niin kyllä mies taatusti on "WAU" :) Jos se puku on sinulle THE DRESS, pidät siitä ylläsi ja tiedät näyttäväsi hyvältä, se näkyy myös ulospäin!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...