pitsiprinsessa

Pitsi ja rock-n-roll/heavy

6 viestiä aiheessa

En kyllä kelannut ihan loppuun asti tota aihe osiota, mutta jos tämän tyylinen keskustelu on jo olemassa, yhdistäkää toki!

 

Mutta siis KÄÄK! Isäntä totesi tänään: "ei hei sit jooko mitään pitsiä ja hörhelöitä meidän häihin" ja minä kun olen = pitsi. Hääpukukin on viimmisen päälle pitsiä ja koristeet olin ajatellut viimeistellä pitsillä ja kutsutkin. mitäs nyt? isäntä on heavy/rokki mies, juo viskiä ja laulaa unforgivenia aina karaokessa. MITEN MIÄ NÄÄ YHDISTÄN? :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä teidän mahdollista väriteemaa, mutta miten olisi mustan pitsin käyttäminen? :) Olen itse hieman rokimmasta tyylistä tykkäävä, enkä voi sietää valkoisia (saatika vaaleanpunaisia) pitsiröyhelöitä ja hörhelöitä, mutta musta pitsi :give_heart:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lohdukkeeksi tarjoaisin, että miehen kuva "pitsiä ja hörhelöitä" voi olla aivan eri kuin sinun kuva "pitsillä viimeistely".

7342799932_cde05721f0_z.jpg263531015665665290aRnJHWRwc.jpg

 

Näytä jotain ideoita kuvina :)

Musta pitsi kuulosti minusta hyvältä idealta. Entäpä sellaiset hieman vähemmän tyttömäiset filigraani/tribaali/pitsi -kiekurat?

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mekin sulhon kanssa tykätään ehkä keskivertoa raskaammasta musiikista, mutta silti pitsiä riittää meidän häissä. Kaikki pitsit on tosin mustia, joten miehelläkään ei ole valittamista häiden teemasta. Muina väreinä meillä on keltainen ja valkoinen. Minun pukuni on valkoinen ja siinä on myös pitsiä (tosin puvun pitsi on valkoista). En mäkään voisi sietää yllä olevaa vaalenpunaista pitsihörsötystä, joten ymmärrän hyvin miksi miehesi on pitsiä vastaan, jos hänellä on tuollainen mielikuva. Minäkin näytin netistä havainnekuvia miehelle, jotta puhuttaisiin varmasti samasta asiasta. Vaikka meidän häissä on pitsiä siellä ei kuitenkaan ole mitään vaaleanpunaista tai -sinistä, ei sydämiä, ei mitään röyhelömorsiuskaaria, ei Oikeesti-biisiä häätanssina tms. Kaikki somistus pidetään selkeänä ja vältetään ällö imelyyttä. Tämä sopii loistavasti molemmille :girl_in_love:Okei ehkä mä olisin ne hevosvaunut voinut huolia.... :girl_haha:Meillä mies on kylläkin sitä mieltä, että minä saan pukeutua ihan miten haluan, koska tietää että minulla on aika tyttömäinen/naisellinen tyyli, joten jos olisin halunnut vaaleanpunaisen prinsessapuvun olisin sen saanut laittaa. Nyt minulla on valkoinen prinsessapuku ja mies on siihenkin tyytyväinen :girl_smile: Sulho ei mitään hinnasta haluaisi laittaa mitään värikkäitä asusteita pukuunsa, joten hän saa pitää oman tyylinsä vaikka minä olisin jotain pientä ekstraa ehkä kehitellytkin perusfrakkiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta pitsi oliki loistava idea!!! En ollut edes tullut ajatelleeksi. Mies sanoi että pitsiä kuitenkin voi olla somistuksessa, kun tietää miten kovasti siitä pidän, hän ei sitä täysin siis tyrmääkkään :) näyttää siltä että väreiksi meille tulee musta, tummavioletti ja vaaleanvihreä. Omassa päässä se combo näyttää ihan hyvältä :) hehe!

Ja johnny cashia musiikiksi <3 siitä me tykätään kumpakin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vou, kuullostaapa aika makeelta tuo väricombo! :) En mielestäni oo huomannu kenelläkään muulla samanlaista, kun lueskelin tuota väriteema keskustelua :)

Meillä myös näillä näkymin valssataan Johnny Cashin Rose of my heartin tahtiin :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään