Jump to content
Naimisiin.info

Hamina


Aloe

Recommended Posts

Marraskuun lopulla oli tarkoitus, mutta nyt siirrettiin keväälle kun ei sitä paikkaa löydy. Ja alkoi jo stressaamaan ihan tosissaan kun aika vaan juoksee ja kaikki on tekemättä. Eli nyt sit jatketaan etsintää mutta on vähän enemmän aikaa :) Meillä on pieni vauva niin siksi on vähän ongelmia tämän ajankäytön kanssa.

Varuskuntakerho oli tosi kiva. Erinomainen palvelu ja todella kaunis ja tyylikäs paikka. Ja hieno sijainti. Ainoa miinus on se, että vieraat pitäisi sijoittaa useaan eri saliin, eli kaikki eivät mahtuisi olemaan samassa tilassa. Mutta ne tilat olivat vähän jonona siinä, että sinänsä ei mahdotonta. Ja sithän se on ravintola, eli mitään omia juomia ei saa tarjoilla. Ja tietty se henkilökunta on siellä koko häiden ajan. Kahteen siellä saa olla. Mutta oli se tosi kaunis ja kiva paikka.

Työski on nyt hylätty. Se on vaan liian sekava mulle, mun hermot ei riitä. Minä tarvin selkeyttä ja sitä en nyt sieltä oo saanut.

Nyt ollaan mietitty josko se hääjuhla olisi Kotkassa. Vihkiminen Haminassa ja hääjuhla Kotkassa, kuulostaako hankalalta? Kun minusta ei, mutta mies vastustaa. Mutta ei me mitään mestoja Haminasta löydetä. Mussalon Saaripirttiä mennään katsomaan jahka ehditään, ja Höyrypanimolta vastattiin, että tuo porukka sinne hyvin mahtuu. Eli vähän valoa tunnelin päässä :)

Jukolassa olen ollut mutta kuvia ei ole. Perus puurakenteinen talo, semmonen seurantalo-henkinen. Korkea sali, sisääntulopäädyssä parvi jonne voi laittaa pöytiä. Muuten tila auki kattoon asti. Salin vieressä pienempi tila jossa buffet-pöydät voi olla. Siistit tilat, vain yksi naisten vessa, se siisti. Miestenvessoja kai kans yksi. Kauniilla paikalla peltojen keskellä, iso piha.

Link to comment
Share on other sites

Huomenta!

Hieno juttu, että onnistuitte siirtämään päivää, toivotaan että juhlapaikka löytyy. Musta Hamina-Kotka väli ei ole liian pitkä, mutta toki siihen siirtymiseen pitää varata aikaa! Saahan hetken olla miehen kanssa kahdestaan! :girl_haha:

Kuinka paljon varuskuntakerholle mahtuisi porukkaa? Nyt tosin näyttää että me ei juhlita Haminassa vaan mun kotimaisemissa. Olin ajatellut että juhlitaan miehen lapsuuden maisemissa mutta ilmeisesti nyt sitten ei kuitenkaan..

Tsemppiä järjestelyihin! Mielelläni kuulen kuinka homma sujuu! :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Kiitos kiitos, tsemppiä tarvitaan :)

Varuskuntakerholla taisi mahtua 230 pöytiin istumaan jos oikein muistan, eli reilusti yli sen mitä me tarvittais tilaa. Mutta kun se on ravintola ja siellä ei niitä omia saa tarjoilla niin se vähän tökkii. Ja kun siellä saa olla vain kahteen ja siellä on henkilökunta paikalla niin ei saa olla "rauhassa".

Mutta katsellaan, kyllä tämä tästä :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...