Aloe

Hamina

29 viestiä aiheessa

Mitä juhlapaikkoja on, sekä onko kellään mitään kokemuksia niistä? Ja hintoja?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No siis, jatkanpa vielä tätä. Eli onko kellään kokemuksia työväentalosta keskustassa tai sitten Vehkalinnasta? Kaikki pienetkin tiedot kuulisin mielellään!!!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vehkalinnasta olen kuullut ihan hyvää, työväentalo on aikoinaan ollut ainakin suosittu juhlapaikka, nykytilanteesta en tiedä.

Vilniemen seuratalolla olin yksissä häissä, mutten kovin paljon paikasta muista, hääpari tykkäsi ainakin.

Satamassa on Tullimakasiini, näyttää hienolta, hyvä meny kuulemma, mut piha-alue aika pieni.

Omat häät oli Pursiravintola Vantissa, todella kaunis paikka ja ruokaa kehuttiin ja muutenkin ok.

Kannattaa käydä katsomassa kaikkia, häiden vuodenaika, vierasmäärä jne. vaikuttaa tietty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nellamari, kiitos vastauksesta :)! Tuota Vanttia olen myös miettinyt, ainakin sijainti on ihana!!! Minkä hintainen se oli?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vantti on tosiaan kaunis paikka ja miljöö on vähän erikoisempi. Meidän vieraat tykkäsivät todella paljon.

Hinta oli 25 €/ aikuinen sisältäen alkumaljat, hyväksi kehutun ruuan, kahvit kakkuinen yms. Siihen kuului myös peruskoristelu ja se venekyyti. Erillistä paikkavuokraa ei siis ollut.

Kyselehän lisää, jos kiinnostaa, plussaa oli muuten vielä sekin että paikan pitäjä on mukava ja yhteistyöhaluinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos haluat Hamina aluuelta todella idyllisen häidenviettopaikan, kannattaa käydä katsomassa Kaikulaa Metsäkylässä. Paikka on "keskellä metsää" lammen rannalla. Paikassa ei ole juoksevaa vettä ja vessana puu-cee. Saattaa kuulostaa ei-niin-hienolta, mutta meidän häissämme sitä kehuttiin hieman epäuskoiseen tyyliin -en uskonut että tämmöisen tien päästä löytyisi näin huikea paikka.

Paikassa on "päämökki" jonka edessä on iso katettu terassi, sauna, nukkuma-aitta, wc-halkovaja ja laituri penkein. häissämme käytettiin kaikkia näitä.. ;)

Meillä oli 60 vierasta, jotka sopivat hyvin nimikyltein merkityille paikoille "mökkiin" ja tarjoilut olivat terassilla. Tuo määrä kyllä oli jo paikan melkein maksimimäärä.

Paikan vuokra oli silloin 200€, joka oli erittäin kohtuullinen siihen nähden, kuinka paljon "häiriköimme" talonmiestä (Metsäranta Uolevi, löytyy puhelinluettelosta).

Suosittelen jos haluat häidenne olevan rennot ja hieman erilaiset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaas tätä vähän. Eli olisiko jollakin vielä muita mahdollisia hääpaikkoja tiedossa Haminan seudulta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vantissa on nykyään 200€ pelkkä paikkavuokra ja ruuat sen parikymppiä henkilöltä riippuen menusta..

Mites tietääkö kukaan löytyisikö mistään muualta Haminasta meren rannalla olevaa juhlapaikkaa, esim. Vilniemeltä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taas minä höpisen täällä yksinäni Haminasta :D

Mutta meille on siis varattu Varuskuntakerhon kabinetti. Vuokra sisältyy ruuan hintaan. Varmasti ihan sopiva paikka näin pieniä häitä ajatellen. Miinuspuolena se, että muissa tiloissa saattaa olla samaan aikaan isommat häät, mutta toivotaan ettei kukaan sitä varaisi ja saataisiin olla ihan rauhassa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyyköhän Haminasta minkäänlaisia talleja, vanhoja navettoja tai vastaavia juhlapaikkoja 100-150 hengen häihin? Muistakin hyvistä juhlapaikoista Haminassa tarvittaisiin vinkkejä ja kokemuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yritetäänpä uudestaan nostaa kysymystä esille. Kait jollain on jotain kokemuksia Haminan juhlapaikoista. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ainakin Vehkalinna Husulassa näytti ihan kivalta, kun käytiin kurkistamassa. Luulisin tuommoisen joukon sinne mahtuvan! Ei ole kyllä navetta tms. mutta ei mikään "fiinikään" paikka, jos semmoista "karsastatte". ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin reilu vuosi sitten häissä Tykän Myllyllä. Paikka oli kiva pienemmille häille, mua tosin häiritsi se, että siellä oli niin monta pientä rakennusta. Onneksi häissä ei ollut paljoa ohjelmaa, oli melko hankalaa saada kasaan hajaantunutta porukkaa ohjelmaa varten.

Paikkana siis tosi kauni ja tunnelmallinen "vanhan ajan" henkeen. Sopisi sukujuhlille ainakin hyvin ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Missä tuo Summan Pirttilä tarkemmin sijaitsee ja millainen paikka se on? Olen siitä yrittänyt tietoa etsiä mutta huonolla menestyksellä.

Onko kellään kokemuksia Jukolasta Neuvottomassa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostanpa vähän tätä ja kysyn uudemman kerran, jotta onko kellään tietoa tuosta Pirttilästä Summassa? Jukolassa oltiinkin vähän aikaa sitten häissä ja se todettiin auttamattoman pieneksi. Meillä on häät marraskuussa joten sekin vaikuttaa paikkavalintaan. Tällä hetkellä ollaan kallistumassa Työskiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jäi kirjautumatta näköjään, meni vieraana tuo viesti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pirttilä Summassa on aika perus seurantalo. Paikan saa koristeluilla näyttämään ihan kivalta, keittiö on äärettömän pieni. Vilniemen seurantalo on ehkä yleisfiilikseltään siistimpi.

Onko kenelläkään antaa mitään hinta-arviota eri paikoista tai pitopalveluista? Minkä hintaista varuskuntakerholla on?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Onko kenelläkään kokemuksia Haminan wanhasta työskistä? Millainen paikka ja hintataso?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me oltiin just vähän aikaa sitten häissä Työskillä ja ihan hienot puitteethan siellä on. Kallis kyllä, 900€ viikonloppu. Ja olen useammalta kuullut, että hankalaa yhteistyötä sekä Työväenyhdistyksen että sen paikan ravintolayrittäjän kanssa. Esim. audiolaitteet ei kuuluneetkaan hintaan, se selvisi päivää ennen häitä ja niistä tuli lisäkulua lähemmäs kolmesataa euroa. Ja pöytäliinat maksoi erikseen. Ja pitopalvelu pitää ottaa siltä ravintolayrittäjältä tai sen kaverilta, ei muilta. Ja kaikenlaista hankalalta kuulostavaa. Me oltiin jo tuo ottamassa mutta nyt kun kuuntelin näitä ongelmia totesin, että ei kiitos. Jotain muuta on löydyttävä.

Minun mies on niin ärsyttävä ettei suostu menemään Kotkassa naimisiin ja Haminasta 150:lle henkilölle on vähän vaikea löytää paikkaa. En nyt siis tiedä missä mennään. Ärsyttää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin ja se piti vielä sanoa Työskistä, että sieltä on aivan käsittämättömän vaikea saada mitään tietoa. Kukaan ei vastaa puhelimeen, ne jotka vastaa ei tiedä mitään ja s-posteihin ei vastata. Olen yrittänyt kysyä niinkin vaikeaa asiaa kuin salin pinta-alaa mutta ei, ei tipu vastausta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa tosi inhottavalta tuo työskin toiminta.. :girl_mad: Infoa sitten mullekin jos/kun löydätte sopivan paikan! :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neuvottomasta löytyy Jukolan talo, johon mahtuu 100 vierasta ilman, että pöytiä tarvitsee siirreellä pois alta. Tilaa on ja paljon. Sieltä saa vuokrata lisäksi valkoisia tuolihuppuja, kankaisia lautasliinoja ja kynttilänjalkoja. Hinta ei ollut kovin paha.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jukola onkin tosi kiva paikka, ja edullinen. Meille vieraita tulee kuitenkin 150-200, kohan saadaan nyt lista päätettyä, eli Jukola on meille liian pieni.

En ole edelleenkään saanut Työskiltä tietoa salin pinta-alasta, käsittämätöntä :D Kohan saadaan aikataulut sovittua miehen kanssa niin mennään katsomaan Vilniemen urheilutaloa, sinne pitäisi mahtua aika paljon porukkaa ja se on siisti ainakin kuvien perusteella.

Niin ja siitä Työskistä vielä, että onhan se aivan tosi kaunis paikka ja tottakai siellä kannattaa häät pitää jos se miellyttää, puitteet ovat hienot! Minua vain tökkii tuo tiedonkulku, tai siis sen puute, muuten en tahdo mustamaalata paikkaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt alkaa jo ahdistaa :(

Meillä ei ole vieläkään selvillä juhlapaikka ja häihin on reilut kolme kuukautta. Mutta on ihan hiton vähän paikkoja mihin mahtuu 180 ihmistä. Laitoin nyt s-postia Höyrypanimolle ja kävin tänään katsomassa Haminan varuskuntakerhoa. Onko kellään ideoita mistään hääpaikoista täällä etelä-Kymenlaakson alueella jonne 180 ihmistä mahtuisi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään