Jump to content
Naimisiin.info

Kukaan tehnyt GRE-testiä?


Recommended Posts

Tarkoituksena siis avioitua amerikkalaisen miehen kanssa ja jatkaa opintoja USA:ssa. Juttelin jo USA-proffan kanssa ja nyt edessä GRE eli Graduate Record Exam... Tämä on varmastikin todella off topic tällä foorumilla, mutta tiedän, että tietoa asiasta saattaisi kuitenkin löytyä...

Eli jos olet tehnyt testin >>> miten preppasit, miten suoriuduit yms.? Onko pääkaupunkiseudulla mitään kurssimahdollisuuksia? Kaikki tieto tervetullutta! Saa myös laittaa linkkejä muille forumeille.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moi, Oletkin jo varmaan löytänyt tietoa tästä mutta ajattelin vastata kuitenkin. Eli itse olen suorittanut opintoja USA:ssa ja suoritin tuon GRE kokeen Helsingissä Fulbright Centerissä. Käsittääkseni täällä Helsingin seudulla ei järjestetä tuohon kokeeseen liittyen mitään kursseja, en ainakaan itse löytänyt. Itse ostin jenkeistä GRE kirjan jossa oli harjoitus tehtäviä ja ohjeita...koe itsessään meni ihan hyvin ja pääsin ainakin hakemaani kouluun. Jos haluat tietää lisää ihan mitä vaan tähän liittyen niin kirjoittele mulle, minä kyllä mielelläni vastailen kysymyksiin!

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vastauksesta, Kade79. Ihmettelinkin jo, että eikö kukaan tosiaan ole paininut saman tilanteen kanssa aiemmin... Ostin jo sen valmennuskirjan (olen tällä hetkellä USA:ssa käväisemässä). Suomeen palattuani täytynee kääntyä Fulbright-centerin puoleen ja kysellä vähän lisäinfoa.

Link to comment
Share on other sites

Joo siellä kyllä vastataan varmasti kaikkiin kysymyksiin. Kannattaa harjoitella matikka osiota varten mahdollisimman paljon, ne on aika vaikeita tehtäviä ja ei se englantikaan helpoimmasta päästä ole...Mutta jos on jo vahva englanti taustalla niin en luulisi sen kanssa olevan vaikeuksia. Itse olen tosiaan suorittanut sekä kandin että maisterin opinnot jenkeissä, joten jos tulee mitä vaan kysymyksiä sen suhteen niin laita mulle viestiä ja vastailen mielelläni!

Link to comment
Share on other sites

Mun käsittääkseni jokaisen joka pyrkii masters-ohjelmaan USA:ssa on tehtävä GRE, riippumatta siitä mitä on opiskellut aiemmin ja missä maassa. Ulkomaalaisuudesta saa kyllä kuulemma jonkin verran hyvitystä...  :-/ Mä pelkään eniten niitä sanapareja. Pitää varmaan opiskella muutama tuhat sivistyssanaa kesän aikana.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...