Laulun sanat kateissa


Emubarbi

Recommended Posts

Tietääkö kukaan mistä voisin löytää laulun nimeltä "se on rakkaus" sanat? sen on tehnyt pekka simojoki ja anne-mari kaasinen. Olen kuullut sen eräissä häissä ja mietin soveltuisiko se myös meille, muistan vaan että siinä oli muutama lause jotka särähti miun korvaan, ja siksi haluaisin lukea sanat. Ja löytyykö kyseistä kapaletta myös jostain levytetynä?

Link to comment
Share on other sites

Tietääkö kukaan mistä voisin löytää laulun nimeltä "se on rakkaus" sanat? sen on tehnyt pekka simojoki ja anne-mari kaasinen. Olen kuullut sen eräissä häissä ja mietin soveltuisiko se myös meille, muistan vaan että siinä oli muutama lause jotka särähti miun korvaan, ja siksi haluaisin lukea sanat. Ja löytyykö kyseistä kapaletta myös jostain levytetynä?

Luultavasti tarkoita Pekka Simojoen ja Anna-Mari Kaskisen tekemää laulua Kaikista sanoista suurin.

Sen kertosäe alkaa noilla kirjoittamillasi sanoilla.

Tuolta linkin takaa löytyy levy, jolla se on laulettuna ja alaosassa, jossa on laulujen nimet, löytyy linkki myös laulun sanoihin :blink:

http://www.karavaanikulkee.net/press-taivasontie.php4#

edit: kuuntelin tuon näytteen tuolta ja itse ainakin laulan sitä vähän reippaampana, enkä venyttele noita sanoja tuollalailla. Kuulosti vähän oudolta, mutta makuasia, mä en oo tota ennen koskaan kuunnellut, enkä kuullut. Oon vaan laulanut ja muodostanut siitä "oman version"

Link to comment
Share on other sites

Juuri tuota tarkoitin. Kiitos!

Itse kuulin kappalen myös hieman nopeampana.

Nyt vain mietin käykö tuo toinen säkeistö meille kun emme haluaisi uskonnollisia vivahteita, kun on siviili vihkiminen. Muuten tuo on kyllä niin kaunis laulu.

Voihan sen toisen säkeistön jättää pois ja ottaa ne muut ja jos haluaa laulua pidentää, niin säestäjä voi soittaa yhden instrumentaaliosuuden siihen väliin :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...