morssiin 2010

juhlaohjesäännön kartta

6 posts in this topic

elikkäs te naikkarit jotka olette kutsun mukana laittaneet juhlaohjesäännön ja siihen kartan opastukseksi juhlapaikalle... millä ohjelmalla olette kartan tehneet, hyviä vinkkejä kaivataan??? ja vaikuttaako jotenki kun kirkosta matkaa juhlapaikalle on n.40km että minkälaisella ohjelmalla kannattaa tehdä kun matkaa on noinkin paljon?? kiitos vinkeistä etukäteen!!!

Meidän kartat on tehty Google mapsilla. Tuli selkeät kartat sekä kirkolle että juhlapaikalle :)

netistä otin kartan, eniron sivuilta. selkeä ja hyvä :)

Onko jollekin tullut vastaan sellaista vanhan tyylistä karttaohjelmaa? Kun jonkinmoisena teemana on vintage, niin karttakin olis kiva olla tyyliin sopiva.

jos olette laittaneet juhlaohjesäännön niin laitetatteko lisäksi kartan eri paperille? vaiko siis siihe samaan lappuseen?

Meillä laitettiin juhlijoille kutsun mukaan A4 kokoinen "info"-lappu koskien meidän hääpäivää ja tekstiä tuli niin plajon että se oli kaksipuoleinen (myös fonttikoko oli isompi, jotta myös vanhemmat huononäköiset ihmiset näkevät lukea hyvin) ja sitten lisäksi toinen A4 jolla oli kartta sekä ajo-ohjeet juhlapaikalle. Eikä ainakaan valituksia ole tullut, kiitosta sitäkin enemmän sitten.

Itse mietin et mieluummin selkeesti ja hieman pidemmän kaavan kautta asiat, kuin lyhyesti ja puutteellisesti.

(itse olemme saaneet muutaman kutsun, joissa ei minkäänlaisia infoja tai karttoja ole.. lyhyesti ja ytimekkäästi vain kaikki. Itse olemme ainakin nämä kyseiset kutsut kokoneet hieman puutteellisina.)