Jump to content
Naimisiin.info

juhlaohjesäännön kartta


morssiin 2010

Recommended Posts

elikkäs te naikkarit jotka olette kutsun mukana laittaneet juhlaohjesäännön ja siihen kartan opastukseksi juhlapaikalle... millä ohjelmalla olette kartan tehneet, hyviä vinkkejä kaivataan??? ja vaikuttaako jotenki kun kirkosta matkaa juhlapaikalle on n.40km että minkälaisella ohjelmalla kannattaa tehdä kun matkaa on noinkin paljon?? kiitos vinkeistä etukäteen!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meillä laitettiin juhlijoille kutsun mukaan A4 kokoinen "info"-lappu koskien meidän hääpäivää ja tekstiä tuli niin plajon että se oli kaksipuoleinen (myös fonttikoko oli isompi, jotta myös vanhemmat huononäköiset ihmiset näkevät lukea hyvin) ja sitten lisäksi toinen A4 jolla oli kartta sekä ajo-ohjeet juhlapaikalle. Eikä ainakaan valituksia ole tullut, kiitosta sitäkin enemmän sitten.

Itse mietin et mieluummin selkeesti ja hieman pidemmän kaavan kautta asiat, kuin lyhyesti ja puutteellisesti.

(itse olemme saaneet muutaman kutsun, joissa ei minkäänlaisia infoja tai karttoja ole.. lyhyesti ja ytimekkäästi vain kaikki. Itse olemme ainakin nämä kyseiset kutsut kokoneet hieman puutteellisina.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...