Guest Morsian

Joel Hallikainen/Timo Koivusalo: entä sitten

6 viestiä aiheessa

Olisiko jollakin nuotit tuohon kyseiseen kappaleeseen??? Tai tietääkö joku mistä ne voisi saada? Kaipailen niitä kovasti ja olisin erittäin kiitollinen jos ne jostain siaisn!!!!! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko jollakin nuotit tuohon kyseiseen kappaleeseen??? Tai tietääkö joku mistä ne voisi saada? Kaipailen niitä kovasti ja olisin erittäin kiitollinen jos ne jostain siaisn!!!!! :-X

Niitä ei saa mistään.. pyysin yhtä tuttua maksua vastaan kirjoittaan mulle nuoteiksi. Laita vaikka privana mulle sähköpostis niin voin laittaa sulle..

Muokattu: , käyttäjä: nyytiäinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos tarjouksesta, mutta sain kuin sainkin ne nuotit jo ja olen erittäin onnellinen :girl_smile::-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ha, oot sit taitavampi kun mä.. koitin ettiä joka paikasta ja kyselin kirjastoista etc. mut ei löytynyt. Vaan yks tuttu sit tosiaan kirjoitti mulle nuoteiks tuon. Saadaan siis molemmat loistava biisi häihin ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ha, oot sit taitavampi kun mä.. koitin ettiä joka paikasta ja kyselin kirjastoista etc. mut ei löytynyt. Vaan yks tuttu sit tosiaan kirjoitti mulle nuoteiks tuon. Saadaan siis molemmat loistava biisi häihin ;)

Sain nuo nuotit itseasiassa itse Hallikaisen kotisivujen kautta lähetetyllä palautteella suoraan sähköpostiini :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

joku muistaakseni oli joskus kysellyt niitä koivusalolta mutta siltä niitä ei ollut saanut..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään