Jump to content
Naimisiin.info

Hääauton kukkakoristelu


Guest sverige

Recommended Posts

Onko kenelläkään ideoita, kun haluaisin tehdä sydämen mallisen "seppeleen" hääautoon,ajattelin et jos tekisin sydämen rungon jostain rautalangasta, mutta onko kenelläkään ehdotuksia et mistä saisin edullisia valkoisia kukkia mitä voisin kiinnittää sydänrunkoon? tai onko muita ideoita kun kukkia mitä vois laittaa siihen runkoon?:)

Link to comment
Share on other sites

ajattelin et jos tekisin sydämen rungon jostain rautalangasta

:girl_impossible: Usko pois, rautalanka, ilmavirta ja auton maalipinta yhdessä ei ole hyvä yhdistelmä, ellei auto ole niin paska ettei suuret naarmut haittaa tai vastaavasti on varattu rahaa auton uudelleen maalauttamiseen.

Tuollaisia sydänpohjia on styroksisina ja voithan käyttää kukkina tekokukkia, jos aitoja ei saa kiinnitettyä tuohon. Sydämen muotoisia oasiksia olen myös nähnyt jossain ja noitahan voisi vähän tukea jollain langalla tai nauhalla. :girl_sigh:

Kukkien suhteen minulla ei ole mitään vinkkiä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest tyttönen

Nuo kukathan voisi kiinnittää myös jollain pehmeämmällä langalla, tai kukkalangalla joka ei ole niin naarmuttavaa kuin rautalanka. Voisiko hyviä kukkia löytyä luonnosta, olisivat ainakin edullisia? Siinähän voisi olla jotain vihreää esim. luonnosta ja valkoisia kukkia ostettuna kukkakaupasta. Minusta kiva idea, itsekin olen ajatellut juhlapaikalle jotain vähän tämän tapaista. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...