Jump to content
Naimisiin.info

Yleistä papeista ja kanttoreista


murkeli

Recommended Posts

Osaako joku kertoa minulle vastausta tyhmään miltäni kaivelleeseen kysymykseen, olen siis varannut kirkon ja (pieni seurakunta jossa vain 1 pappi ja 1 kanttori), pitääkö kanttori jotenkin varata erikseen, ja pitääkö minun hoitaa se, vai tuleeko se automaattisesti kun on vihkiminen varattu, (olen ymmärtänyt etät jollemme ilmoita että meille tulee muualta pappi niin oma pappi tulee automaattisesti), siskon häissä kanttori oli myöhässä(eri seurakunta ja eri kanttori ku meillä) kun ei kuulemma kukaan ollu ilmoittanut sille vihkimisestä... sen kokemuksen jälkeen olen alkanut stressata tästä(kin). enkä tiedä kuuluuko minn soittaa kanttorille suoraan vai kirkkoherran virastoon, pitäisi siitäkin jutella sen kanssa että saadaan sovittua häämarssit, siis sopia tapaaminen?

Link to comment
Share on other sites

Meillä ainakin kanttorikin tuli ihan automaattisesti. Kysyin vielä papilta kuka on kanttorina. Mut kylhän tuo asia varmaan kannattaa varmistaa, niin ei sit jää mieleen kummittelemaan. Soitat vaikka sinne kirkkoherranvirastoon, niin eiköhän sieltä osaa sanoa. Meidän häämarssit ja virret menee papin kautta sit kanttorille, mut jos haluaa jotain erikoisempaa, niistä pitää sopia kanttorin kanssa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...