Jump to content
Naimisiin.info

Hyviä kauneustuotteita


Kissukka

Recommended Posts

Häihin on aikaa vielä monta kuukautta, mutta ajattelin, että voisin kerrankin investoida muutamaan laadukkaaseen täsmätuotteeseen, jotka voisin ottaa osaksi ihon- ja hiustenhoitorutiineja jo nyt. En ole esim. koskaan käyttänyt minkäänlaisia tehotippoja yms. vaan lähinnä perusvoiteita. Shampootkin pitkälti tuoksutonta perustavaraa herkän päänahan vuoksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Itse ainakin olen käyttänyt 4R -sarjan täsmätuotteita hiusten hoitoon, etenkin kosteuttava shampoo-hoitoaine -combo on erinomainen! Ehdoton suosikkituotteeni on kuitenkin hiustenhoidossa Tigin tuotteet, riittoisia ja todellakin hoitavia. Kannattaa etsiä käsiin nimenomaan täsmätuotteita kampaamoista ja vastaavista alan liikkeistä. Kun itse ymmärsin laadukkaiden hiustenhoitotuotteiden merkityksen, en ole enää osannut koskea markettituotteisiin. Yksi hyvä tuote hiuksille on öljy- ja tehohoidot. Niitä teen itselleni noin kerran kuussa. :)

Link to comment
Share on other sites

Ite käytän nykyään Bionin ihonhoitotuotteita. Oli ennen finniongelmaa, mm. aina kun oli stressiä niin oli finnejäkin. Antibacterial cleanserillä puhdistan ihon vähintään kerran päivässä ja finnejä ei tuu oikeestaan ollenkaan, ja jos unohtaa/ei jaksa vaikka joinakin päivinä puhdistaa ja finnejä tulee niin se puhdistusaine hajottaa muutamassa pesussa ne syntyneet finnit, ilman että jää mitään jälkiä/arpia. Kosteusvoiteena saman firman Moisture complex, imeytyy tosi hyvin. Sit kerran viikossa/kerran kahdessa viikossa näin talvella laitan puhdistavan Green tea maskin. Tuota viimeistä tuotetta laitan myös yöksi finnin päälle, ja se yön aikana aika hyvin parantaa sitä tulehdusta siinä finnissä.

En olis ite ennen ostanu tällasia arvokkaampia tuotteita, mut nyt kun huomaa miten ne pitää ihon koko ajan hyvänä niin en enää vaihtais marketin tuotteisiin. Ja ne purkit on tosi riittoisia, mulla on ollu useamman kuukauden toi puhdistusaine ja siitä on vielä yli puolet jäljellä. Eli ihan oman kokemuksen pohjalta suosittelen näitä tuotteita niin sais muutkin hyvän ihon vielä ennen häitä :)

Niin ja kun netistä kattoo ne jälleenmyyjät niin kannattaa tietty kysyä ammattilaisilta mikä niistä tuotteista on itelle paras. Mun iholle noi aineet oli aluks niin kovin tehokkaita, että vähän kuivatti ihoa. Nyt se ongelma on kuitenkin jo loppunut, kun iho kai tottunut siihen, ja kevätkin tulossa.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vinkeistä! Nyt kun luin tuosta niin muistinkin, että olen aiemminkin kuullut hyvää noista 4R-tuotteista. Bionista en ollut kuullut, mutta kuulostaa todella tehokkaalta. Tosin luulen, että on mulle ehkä liiankin kuivattava kun finnejä tulee vaan aika harvoin. Maiai, minkä merkkisiä öljyhoitoja käytät?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...