Jump to content
Naimisiin.info

Vihkisormus kalevala kihla-sormuksen rinnalle


TiiviTaavi

Recommended Posts

Hei

Minun kihlasormukseni on Kalevala korun sormusmallistosta Halikonkierre sormus. Pidän tästä sormuksesta kovasti, mutta kun olen etsinyt vihkisormusta, huomasin että yleisesti muut sormukset ovat eri väriä kuin kalevala sormukset. kalevalan sormusvalikoimasta en oikein löydä mieleistä, joten onko mitään muuta mahdollista saada samanvärinen kultasormus kuin kalevalasormukset ovat?

kiitos mahdollisista vastauksista!

Link to comment
Share on other sites

Hei TiiviTaavi,

En ole kovin hyvin tutustunut Kalevalakorun tuotteisiin, mutta ilmeisesti sormuksesi kullan väri on keltaisempi kuin Suomessa perinteisesti käytetty, hiukan punertavampi kultaseos.

Meidän tuotteitamme saa tilauksesta valmistettuna myös keltaisemmasta kultaseoksesta, joten voit etsiä mieleistä sormusta mallistostamme :)

Uskoisin, että moni muukin kotimainen koruvalmistaja tarjoaa saman mahdollisuuden - kannattaa kysellä!

Terveisin,

Uuri Sandberg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Vähän samaan aiheeseen liittyen haluaisin kysyä seuraavaa. Minulla on keltakultainen 18K Kalevalan Kaisla kihlana. Vihkiksi kaavailen Schalinsin 14K keltakultaista yksinkertaista kulmikasta sormusta. Syökö tuo Schalinsin sormus Kalevalakoruni piloille, koska se on kovempaa seosta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...