Jump to content
Naimisiin.info

Häät Kyproksella?


Guest nakki

Recommended Posts

Olen puoliksi kyproslainen, lähes koko elämäni asunut Suomessa kuitenkin. Sukua löytyy Kyprokselta siis jonkun verran ja haluaisin mahdollisesti viettää hääjuhlani Kyproksella.

Vieraita meille olisi tulossa Suomesta reilusti yläkanttiin laskettuna n. 50 jo pelkästään minun puoleltani. Tuossa laskin ihan kaikki sukulaiseni jotka kutsuisin, joista ei tulisi kuitenkaan sitten kuin ehkä puolet tai vähän alle eli n. 20 vierasta Suomesta minun puoleltani. Miesystäväni ei osaa vielä sanoa, ehkä saman verran tai vähän vähemmän, kuitenkin melko isot (?) häät tulossa. Ajankohta ei ole vielä lähelläkään pari - muutama vuotta aikaa.

Nopeasti laskin että Kyprokselta tulisi n. 16hlöä. Molempiin lukuihin on lisätty mahdollisia tulevia puolisoita/miesystäviä jotka tietenkin pääsisivät matkaan.

Saisiko Suomi-Kypros-lentoja bookattua hääjärjestäjien puolesta, että saisi pientä alennusta? Näin ei niin monella kaatuisi noista "melko varmoistakaan" siihen matkan hintaan. Majoitushan tietenkin tulisi meidän puolesta valmiiksi varattuna mutta niin.

Entäs vihkipappi? Mistä se hankitaan? Suomesta?

Ja mitä kieltä tuolla kannattaisi suosia? Suomea ja kreikkaa äidinkielenään puhuvia kaikki. Ymmärtääkseni kaikki puhuisivat englantia kyllä ihan kiitettävästi.

Ajattelimme paikkana jonkin näköistä hotellia josta alle kilometri meren rantaan. Jossain hotellin takapihalla/hiekkarannalla sen seremonian voisi hoitaa.

Ajattelimme samalla jäädä häämatkallemme Kyprokselle niin vuokraisimme käyttöömme Villan ja olisimme rennolla lomalla siellä. Oma uima-allas ja keittiö ja mukava kylpyhuone. Kiva matka meren rantaan ja viihteelle :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...