Limone

Palkinto häävisan voittajille

3 viestiä aiheessa

Kuvittelen kahlanneeni kaikki tämän foorumin ketjut läpi, mutta tällaista en vielä löytänyt... Saa toki siirtää, jos olen väärässä :)

Meillä on siis tulossa ohjelmanumerona häävisa, jossa vieraat vastaavat kysymyksiin hääparista. Visaan osallistutaan joukkueittain, yksi pöytä on aina yksi joukkue. Nyt kaipaisin ideoita, mitä voittajille antaisi palkinnoksi. Alkoholi ei oikein houkuta, kun suuri osa vieraista ei sitä käytä. Karkkia ja muuta makeaa taas on muutenkin tarjolla yllin kyllin. Paras idea olisi sellainen, jonka koko pöytä (8-10 henkeä) voisi jakaa, mutta yksilöpalkinnotkin tietty käyvät. Täällähän on monessa ketjussa mietitty vaihtoehtoja hääkarkeille, mutta sieltä ei ole oikein löytynyt mitään sopivaa... Ehdotuksia otetaan vastaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli hääolympialaiset joka sisälsi toiminnallisia pisteitä mutta myös visailun. Kaikki tykkäs tosi paljon, kun kaikki pääsi osallistumaan (myös lapset!). Meillä ryhmälle palkintona oli kuohuviinipullo + muumilimsa. Ryhmässä oli 4-5 jäsentä. Palkinto meni kyllä samantien

:D

Niin muoks, ei siis toimi teillä jos ei alkoholia oo muuten tarjolla..

Muokattu: , käyttäjä: _sinna_

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos ideasta :) Kyllä meidän häissä on alkoholia, mutta tavallaan sen antaminen palkinnoksi tuntuu tyhmältä, kun ihan vieressä on kaikille avoin täysi juomapöytä. Jossain ravintolahäissä, joissa vieraat maksavat juomansa itse, toi tietysti toimisi hyvin :) Kuten sanottu, mitään syötävääkään en välttämättä olisi halunnut palkinnoksi, mutta ostin kuitenkin eilen laatikollisen Brunbergin suukkoja, kun niistä riittää tosi monelle ja meillä ei muuten ole suklaata tarjolla. Kaupasta lähtiessäni kuljin yhden torin läpi ja keksin, että mansikat voisivat olla vielä kivempi palkinto. Tähän aikaan vuodesta tuskin kukaan vielä on ehtinyt kyllästyä niihin ;) Jos mun tielle sattuu hääpäivänä mansikanmyyjä, ostan laatikollisen. Muussa tapauksessa mennään suukkolinjalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään