Jump to content
Naimisiin.info

Kokkolan morsiuspukuliikkeet


Guest PoutaPilvi

Recommended Posts

Guest PoutaPilvi

Onko kenelläkään kokemuksia Mittamekon tai As. Uniikin palveluista? Todennäköisesti varaan molempiin ajan mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia liikkeistä, henkilökunnasta, hinnoista ja valikoimasta... Kiitos etukäteen vastauksistanne!

Link to comment
Share on other sites

Kokemusta ei itselläni ole, mutta jos jaksat niin olisi kiva kuulla miten sinulla meni! Kävin AS. Uniikissa pyörähtämässä ja kauniita mekkojahan siellä oli! Ihan mukavan oloinen nainen palvelemassa toista morsianta siinä samalla kun pyörin liikkeessä. Ehti vastata muutamaan kysymykseenkin, vaikka sanoi, että näin yleisesti kiirettä pitää. Mukavia sovitushetkiä! Pitäisi itsekin saada aika varatuksi, mutta tuntuu niin kovin aikaiselta kun häät on vasta ensi vuoden elokuussa! :grin:

Link to comment
Share on other sites

Minä kävin Helsingistä asti AS Uniikissa, erään tietyn puvun perässä. Sain todella ihanaa ja ystävällistä palvelua, myyjä (ilmeisesti itse omistaja) oli jopa laittanut kyseisen puvun sivuun minua varten. Valikoimaa en osaa kommentoida, kun sovitin vaan tätä yhtä, mutta tilat olivat avarat ja hyvin pääsi mallailemaan peilin edessä. Voin ehdottomasti suositella oman kokemukseni perusteella! :) Plussaa siitä, että mahdolliset korjaukset (lyhennys, kavennus) sisältyvät normaalihintaisten pukujen hintaan - tätä ei kyllä Helsingissä näe missään.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...