Jump to content
Naimisiin.info

Porvoo


Hanuli

Recommended Posts

  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Heippa Ella_Onnia! Meillä juuri vietettiin häät Kiialan kartanon puolella ja voin ehdottomasti suositella Cabriolen porukkaa! Palvelu toimi moitteettomasti parin palaaveeraamisen tuloksena. Huomaamattomat ja huomaavaiset tarjoilijat ja mistään ei tarvinnut olla huolissaan. Hoitavat paljon häitä ja selkeällä ammattitaidolla. Voin suositella! Ruoka oli vieraiden mielestä mahtavaa, me ei sitä paljon saatu syötyä jännityksen ja korsetin takia :) Meidän "perusmenu" (tosin kyllä monta lajia + mahtava kakku) oli 27 e per nuppi, lapsilta joko ei mitään tai puoleen hintaan riippuen iästä. Kun haluttiin iltapalaksi Cabriolen ihania piiraita, eivät ne kohtuuttomia maksaneet ja menivät hyvin kaupaksi. Menun muutoksetkin olivat helppoja. Juomat sai kartanoon viedä itse, viinatehtaasta en tiedä. Tarjoilijat ja koristeet/pöytäliinat ym. maksavat erikseen. Cabriolelta saa sähköpostiin listan kaikesta kun pyytää. Mutta siis kaikki toimi moitteettomasti! Ja bonuksena: tehtaalla saa kuulemma otettua ihania valokuvia, jos sattuu satamaan eikä käy studiossa :) (se oli meidän varasuunnitelmamme, mutta sitten ei satanutkaan). PIstä vaan privaa jos haluat kysellä enemmän, tosin ei tuosta teidän puolestanne niin paljon tiedä.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ella_Onnia

Kiitos paljon vastauksestasi Kleio ;D!

Emme vielä ole käyneet tutustumassa Kiialan kartanoon, sillä häihin on niiiiin pitkä aika. Tarkoituksena olisi mennä käymään ensi helmi-tammikuussa paikalla (eli vuosi ennen häitä :-X), jolloin näkisi millainen paikka on jne. Sopiiko Tiiliholvi edes talvihäihin jne ???

Mukava kuulla kuitenkin alustavia tietoja juhlien onnistumisesta (ruoka, tarjoilu jne) sekä hinnoista alustavaa budjettia silmällä pitäen.

Link to comment
Share on other sites

Heips - ihan liian pitkästä aikaa.... Mä voin yrittää selittää jotain, mutta ei se auta. Laiska mikä laiska. Ja häihin on hilkun yli 2 kk...

Vanni - voi olla  ::) me ostettiin kesällä huisisti viinipulloja, pullo pari kerrallaan. Mä oon tietty vaan sokeena huitassu Alkon läpi enkä oo bongaillut tuttuja... hyi minä!!

Ihanaa, teitä uusia on tosi tosi monta!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ella_Onnia
moi! Onko kellään muulla tullu sellasta vaihetta ettei häitten suunnittelu kiinnostais tippaakaan? mulla sellanen just päällä mut sit samalla stressaan et millon mitäkin pitää varata ja kattoa ja onkohan jo myöhästä...

Mulla on ihan toisinpäin  ::)! Häihin on puolitoista vuotta aikaa ja sen muistaminen on välillä aika vaikeaa  :-[... Mutta onneksi voi suunnitella valmiiksi kaikenlaista ja on aikaa tutkiskella vaihtoehtoja. Jossain vaiheessa voi kyllä tulla PLÄÄH-olo, koska on aloittanut tämän hössötyksen hyvissä ajoin  ;D!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Me käytiin vanhan kirjaston rakennuksessa ompelijalta kysymässä, ja koska mun hääpuku vaati kaavasuunnittelua ja oli "niin monimutkainen" niin olisi maksanut n. 500 e + kankaat. Käytiin ostamassa kankaat ja lisätarvikkeet, summa oli melkein 250 e, jolloin meidän äiti totesi, että ehkä hän voisi sittenkin ommella sen puvun :D

Puku on nyt ommeltu (syytäkin, häät on ihan pian!) eikä se taatusti ole ihan samanlainen kuin mitä ompelijalta olisi tullut, mutta minä olen tyytyväinen! Nätti tuli. Ja taatusti ainutlaatuinen  :-X

Ompelijan nimi on nyt jo unohtunut, mutta yhteystiedot saan kyllä kaivettua, jos kuka hänen luonaan haluaa käydä. Todella miellyttävä nainen, oli seinillä kuvia hänen tekemistään hääpuvuista onnellisten morsianten yllä.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos teille kun neuvotte. :-X En vielä tiiä mitä sen puvun suhteen teen vai meenkö roskasäkissä ??? Onhan tässä vielä melkein puol vuotta aikaa saada jotain aikasiks, kun tässä näitä vauvakilojakin pudottelen ni ei voi heti toivoonsa menettää ettei siitä mitään tuu ja ostan puvun jo aikasin.

Ja onnea hakulille jos en ehdi ennen 19.11. tänne uudestaan! Viettäkää upea päivä! Tuuthan tänne sitten kertomaan miten meni ja antamaan neuvoja Sen päivän suhteen...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hyvää uutta vuotta!  ::)

Nyt sain lähetettyy muutaman kyselyn pitopalvluille. Toivottavasti ei oo liian myöhästä..

Onko kukaan teistä päätyny vuokraamaan pukua? Miten se tapahtuu? Siis tarkoitan että tapahtuuko se samalla tavalla kun ostokin että ensin valitaan ja sitten lähempänä häitä katotaan että esim. helma on sopivan mittainen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oi! Toi venematka kuulostaa tosi romanttiselta...

Oon miettiny samaa, mutta hinnat vaan on aika kalliit. Tosin ei viittis ottaa ihan tavallista huonetta, koska se on melkein sama laittaako rahat siihen, vai nukkuuko (vai nukutaanko.. ::)) kotona ja ostaa sinne samalla rahalla jotakin. Ei oo paljoo ideoita... Kuinka aikasin kannattaa hotellihuone varata? Laittakaa lisää ideoita pliis!

Meille kaikki on eksoottista, kun ei olla oikein muualla oltu ku kotona ja sillon meidän pikkunenkin on jossain muualla yötä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...