Jump to content
Naimisiin.info

Missä järjestyksessä...


Jonahanna

Recommended Posts

Olen ostanut käytetyn, juuri mieleiseni hääpuvun. Pukua pitää kuitenkin vielä lyhentää ja mahdollisesti muitakin pieniä tuunauksia sille vielä tehdä. Olen siis viemässä sitä ompelijalle.
Tarvitsen pukuuni myös yksivanteisen alushameen (ei siis tullut puvun mukana, koska oli edellisellä omistajalla vaurioitunut) ja lisäksi tietenkin myös alusvaatteet, varmaankin korsettia tai muuta "pienentävää".
Nyt tuleekin varmaan vähän tyhmä kysymys, mutta... missä järjestyksessä minun kannattaa nämä hommat tehdä? Ostanko siis ensin nuo alusvaatteet ja vannehameen ja menen niiden kanssa ompelijalle vai onko järkevää ensin viedä puku ompelijalle joka sitten neuvoo minkälainen vannehame ja alusvaatteet tuon puvun alle kannattaa hommata/ laittaa? :girl_sad:
Olen suht isokokoinen, joten ensinnäkään noiden hääalusvaatteiden löytyminenkään ei ole niin helppoa, varsinkaan olkaimettomien rintaliivien. Jos jollakulla on siis vinkkiä, mistä niitä hyvin löytyisi niin ottaisin kiitollisuudella vinkin tästäkin vastaan! Pitäisi siis olla isohko ympärysmitta.

Link to comment
Share on other sites

Voin kertoa vain omia kokemuksia, mutta ostin siis oman pukuni jo vuosi sitten ja silloin mulle sanottiin, että tuu huhtikuussa vannehameen, alusvaatteiden ja kenkien kanssa, niin sitten lyhennetään. :) Eli mulla meni ainakin noin päin, että ensin ostetaan kaikki ja sitten katsotaan mitat ja tehdään muutokset niiden mukaan. Joskus jostain luin, että tätä seuraavaa suositeltiin, mutta en siis itse ole kokeillut, joten omaa arviotani en voi tästä antaa. :)

http://www.lumingerie.fi/rintaliivit?gclid=CMXYt5PQhLcCFah6cAodvnAABA

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...