LaCapitana

Helppiä Siskot! Palaneet pitsireunat normaalia?

4 viestiä aiheessa

Löysin vihdoin ja viimein minulle istuvan puvun.

Aina löyty mutta ja mutkun, mutta tä puku oli päällä, oli se kerrassaan upea.

 

MUTTA!

Tarkastelin mekkoa sovittamisen jälkeen tarkemmin. Olin jo valmis ostamaan mekon, koska se oli alle puolet suunnitellusta budjetista ja vielä lisäaleessa.

Niin puvun pitseistä löytyi tummia, palaneita reunoja. Myyjä selitti, että on normaalia, että pitsi poltetaan mekkoon, tai ne ylimääräiset reunat.

 

Lopputuloksena unelmieni mekossa on siellä täällä tummia palaneita reunoja. Jotka huomaa toki tarkastelussa muttei yleisilmeestä heti.

 

Puku on Zazabellasta ja dazzling mallistoa.

 

JOTEN, onko asia aivan normaali, että tälläistä on puvuissa? Vai kannattaisiko mun vaatia vielä kunnon lisäalea vai unohtaa koko mekko?

 

Puvun erikoistarjous loppuu tänään, ja olen vielä tänään menossa sovittaa mekkoa.

 

Jos jollain olis omia mielipiteitä tai vinkkejä olisin erittäin kiitollinen!  :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa erikoiselle! Ei minun puvussani ainakaan ollut poltettua pitsiä, enkä ole kuullut vastaavasta... Kyseisestä mallistosta ja liikkeestä ei tosin ole kokemuksia.

Muokattu: , käyttäjä: mehitähti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Palvelu oli Turun Zazabellassa kerrrassaan surkeaa, joten mekko jäi ainakin toistaiseksi. Kuulemma oon valinnut päiväni huonosti kun on niin lähellä vielä vanhojenpäiviä.... PFFF!!

Etsintä jatkukoot!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osa pitseistä on sellaisia, että niitä voi vähän poltella reunoista, jotta ne saa siistimmäksi. Jos niissä on mustaa, niitä on poltettu liian kauan. Idea on siis sulattaa sitä kangasta hiukan, jotta se ei lähde hapsottamaan. Laadukkaalla pitsillä viimeistelty puku ei vaadi polttamista, eli jos mä oisin sä, niin jättäisin mekon kauppaan. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään