via.

Pärjääkö merenneito-mallisen puvun kanssakoko päivän?

5 viestiä aiheessa

Alusta asti olen tiennyt, että merenneito-mallin haluan ja sellaisen myös itselleni hankin. Tänään pidin pukua hieman pidemmän aikaa päällä ja tajusin miten hemmetin epämukava se on :D Iski pieni paniikki, jos ei tuon kanssa opikaan olemaan ja koko hääpäivä menee makkarankuoressa kärvistellessä.

 

Onko teillä ollut merenneitopuvun kanssa illalle eri mekko? Toki myös "selviytymistarinoita" unelmien päivän ja unelmien puvun onnistuneesta yhteensovittamisesti kuullaan mielellään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Via, millä tavalla puku oli epämukava? Puristiko liikaa? Eikö helma nouse vessakäyntiä varten? Kuinka alas makkarankuori jatkui? Esimerkiksi reisien puristukseen auttaa stay upit :) 

 

Päätitkö jo ostaa juuri sen puvun, jota pidit päällä? 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun ystävällä oli omissa häissään merenneitomallinen puku. Olihan se kaunis, mutta hankala. Hänen piti riisua mekko joka kerta vessakäyntejä varten (tarvitsi kaasojen apua joka kerta) ja mielestäni liikkuminenkin näytti hiukan hankalalta.

 

Mulle tärkeintä mekossa on mukavuus ja haluan selviytyä esim vessareissuista itse. :D En siis ikinä ottaisi merenneitopukua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Merenneitopuvussa pitäisi olla lantiolla väljyyttä niin, että sen saa hivutettua lantion yli. Jos ei saa, se on liian pieni ja sitä kannattaa käydä vähän väljistämässä. Se elämä on epämukavaa jos liikkumaväljyys puuttuu. Ja tietenkin vessakäynnin yhteydessä joutuu riisumaan puvun. 

Muokattu: , käyttäjä: franny

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli merenneitomallinen puku. Tilasin netistä omilla mitoillani ja lopulta kun puku saapui muutamaa päivää ennen häitä, oli se vähän liian pieni. Reisien kohdalta todella tiukka ja kapea oli ihan polviin asti. Puku oli kyllä ihana ja tunsin itseni kauniiksi. Portaat aiheutti vähän ongelmia enkä paljoa juhlan aikana istunut kun puku oli niin tiukka. 

Tanssiessa mies harppoi vähän pitkiä askelia ja laahuksen pyöriessä jaloissa meinasi mennä kompasteluksi. 

Ei todellakaan helpoin valinta, mutta suosittelen kokeilemaan! On siinä erilainen fiilis :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään