LilleriLalleri9 Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Me mennään naimisiin perjantaina 26.5. Mietittiin sopivaa päivää ja päädyttiin tähän siksi, että edellinen päivä on helatorstai, jolloin vieraat ehkä pääsisivät paremmin tulemaan kauempaakin, ja koska haluttiin vihkiminen arkipäivälle (menemme maistraatissa kahdestaan naimisiin). Kihloihin mentiin paria päivää ennen uuttavuotta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.