Villa Rulludd (Espoo)


wagner

Recommended Posts

K.E.A - jostain viestiketjusta taisinkin lukea, että tilavuokra on tosiaan erikseen oliko se peräti 900 euroa  :o Aika paljon on hinnat nousseet kolmessa vuodessa! Toisaalta kuulostahan tuo järjesteleminen nyt astetta helpommalta, kun on jo valmiit pöytäkartatkin tehty. Itse muistan päihkälleeni monen monta kertaa, että millä vieraat saadaan mahdutettua. Loppujen lopuksi meidän vajaan 100 hengen porukka mahtui oikein mukavasti eikä kukaan ainakaan minulle ole suoraan jälkikäteen valitellut sitä,että huoneet oli erilliset. Aivan ihana juhlapaikka tuo joka tapaukessa on. Mietin, että olisin järkännyt omia synttäreitä sinne, mutta tuo tilavuokra on niin huima, että paras unohtaa moiset haaveet ja muistella vaan hääpäivää  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

SariH: Tilavuokra on 890 egeä nykyään. Aika huima mutta hintansa väärti.  :D

Anna: Joo, ei ne ihan käy sellaisenaan mutta vähän osviittaa antaa. Voi kun pääsis jo tositoimiin, vuosi tuntuu niiiiin pitkältä ajalta...  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Aivan...  :D Bändi ja valokuvaaja olis kyllä joo hyvä varata. Mun mies vaan tahtoo olla sellanen et " Eihän tässä kiire oo, kyllähän tässä ehtii"  ;) Ja minä siihen, että joojoo ehtiiehtii mutta viimetingassa ei saa mitää hyvää...  ;D Jos vaikka se rulludd päivä toisi potkua...  ::)

Link to comment
Share on other sites

Villa Rulluddissa saa kyllä erinomaista palvelua heti alusta lähtien. Ite laitoin tarjouspyynnön ja sen kautta ruvettiin lähettelemään puolin ja toisin sähköpostia ja käytiin kattomassa paikkaa...

Kivaa saada tänne muitakin morsioita ja tuu kertomaan järjestelyistä ja muista ettei me täällä Annan kanssa kahdestaan jutella..  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...