Jump to content
Naimisiin.info

Villa Rulludd (Espoo)


wagner

Recommended Posts

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moikka taas rakkaat kanssamorsiot! Ootteko jo miettineet pöytäjärjestystä? Allekirjoittanut on nähnyt jo painajaisia kyseisestä asiasta...  ;) (Ihan kun tässä nyt ei ois aikaa pyörittää sitä..  ;D) Oletteko mitettineet miten itse istutte? Kahdestaan vai isommassa pöydässä?? Minne buffet? "Verannalle" vai johonkin huoneeseen?  :-?  ;D

Link to comment
Share on other sites

Moikka taas rakkaat kanssamorsiot! Ootteko jo miettineet pöytäjärjestystä? Allekirjoittanut on nähnyt jo painajaisia kyseisestä asiasta...  ;) (Ihan kun tässä nyt ei ois aikaa pyörittää sitä..  ;D) Oletteko mitettineet miten itse istutte? Kahdestaan vai isommassa pöydässä?? Minne buffet? "Verannalle" vai johonkin huoneeseen?  :-?  ;D

Vasta eilen Rulluddin meidän toukokuisiin häihin varanneena minuakin kiinnostaisi kuulla muiden ideoita pöytäjärjestyksestä. Tuleeko teille bändiä, jos tulee niin mihin olitte sen aionneet mahduttaa?

Link to comment
Share on other sites

Guest Cherry Blossom Girl

Moikka!

Minäkin kävin sillion tutustumispäivänä maistelemassa kakkuja ja katsastamassa paikan. Tykkäsin. :)

Itse paikkahan on ihana ja koska meille tulee vain max 60 vierasta niin mahdumme kaikki suh. samaan tilaan.

Kakuista sen verran, että minusta ja seurueestani kakut olivat hyviä, lukuunottamatta marenkikakkua ja mustaherkukkakakkua. Meille tulee valkosuklaakakku. Nam.

Kattaukset olivat aika perusjuttuja, mutta meille sanottiin että ne olivat lähinnä esimerkkejä siitä, mitä voi olla. Minä kyllä pidin valkoisesta ruusukattauksesta, koska valkoisia ruusuja olin alunperin suunnitellutkin koristeeksi. Paikkakortit ja menut ym ovat kyllä ihan "omaa luovuutta"..  ;D

Meille kerrottiin, että on tavalista että bandi soittaa siinä isossa verannassa. Eli kun ruoka on tarjoiltu ja JOS bändi soittaa vasta sen jälkeen niin ruokapöydät laitetaan kasaan ja tanssilattia on valmis. Meillä tehdään näin. Lisäksi meillä on myös vihkiminen ko. tilassa, jonka jälkeen henkilökunta kokoaa ruokapöydät ja ruokailun jälkeen pöydät korjataan  taas pois bändin tieltä.

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee myös bändi, ainoa paikka on kyllä se iso veranta. Jotenki ollaan ajateltu et paras paikka buffetille on myös veranta koska siellä on tilaa ja se on keskellä taloa. Bändin tosin täytyy aloittaa roudaus kakun syönnin lomassa, että päästään sitten humppaamaan...  ;D

Link to comment
Share on other sites

Meille suositeltiin, että Vieraat istutettaisiin tuohon kolmen huoneen "yhtenäiseen tilaan" ja loput vieraat (suurin osa nuoria) sitten tuohon isolle verannalle. Kaikki ovat sitten suht lähellä toisiaan, vaikka näköyhteyttä ei olekaan. Itse istumme näillä näkymin omassa pöydässä siinä kakluunin edessä.Näin ollen buffet tulee perimmäiseen huoneeseen. Ruan jälkeen sitten pöydät kerätään isolta verannalta pois ja tuohon tilaan tulee bändi. Tällöin myös baari aukeaa käytävän päässä olevassa huoneessa ja perimmäiseen huoneeseen tulee pieniä pöytiä ja tuoleja, jossa vieraat voivat tanssin ja muun yleisen toiminnan lomassa istahtaa juttelemaan. Saikohan tästä mitään selvää.. Itse ensin epäröin tuota pöytien pois siirtämistä, mutta kyllä tämä taitaa olla paras ratkaisu meille, kun vieraita tulee kuitenkin satakunta. :D

Link to comment
Share on other sites

Hei kaikille!

Mikäs on sesonkiaikaa Villa Rulluddissa? Kevät - aikainen syksy?

Ollaan (alustavasti) päätetty, että hääpäivä on 2.2.2008 :)

Onko kellään kokemuksia Rulluddista talvella? Olisi niin ihana viettää suht' pienet häät siellä keskellä talvea, monin kynttilöin :)

Talo näyttää aika kesäiseltä, joten lämmitys hieman mietityttää (vetääkö jne). Toisaalta Vallmogård on varmasti hoitanut homman toimivaksi  :)

Edit: Juhlapaikka vaihtui Espoon Kartanoon, eli jos joku on varannut Rulluddin 2.2., ei syytä huoleen  :P

Link to comment
Share on other sites

Mutta luulisi sinne oman kakun voivan viedä jos heidän kakut ei miellytä.

Moi,

saa viedä oman kakun. Meidän ruoat oli oikeasti todella hyvät (Välimeren menu vähän muunneltuna), mutta en itsekään erityisesti tykästynyt Rulluddin kakkuihin. Menu oli lisäksi todella kohtuuhintainen. Voin suositella kakuntekijää: www.chjoko.com En ole koskaan syönyt vastaavaa ja näin sanoi myös kaikki häävieraat. Meillä oli 2 isoa ja 1 pieni, yksikerroksisia. Kuviakin löytyy kiinnostuneille.

Vieraita oli n. 90 ja kaikki mahtuivat hyvin tähän yhteen tilaan + verannalle. Buffet oli käytävän päässä olevassa perähuoneessa, jossa oli loppuillasta myös naposteltavat ja juomat. Bändiä ei ollut vaan DJ ja tanssiminen tapahtui verannalla (se kolmion mallinen huone siis). Itse en edes huomannut missä vaiheessa pöydät sieltä hävisivät.

Koska meillä oli niin hieno ilma niin porukka viihtyi enimmäkseen ulkona. Paljon kuitenkin tanssittiin ja tila oli siihen ihan sopiva.

Täytyy sanoa, että mikään ei harmittanut jälkikäteen. Ensin mietin itsekin sitä, ettei kaikki mahdu samaan huoneeseen, mutta se ei haitannut lainkaan. Tosin meillä ei mitään erityistä ohjelmaa ollutkaan, puheet pidettiin etupihalla kuten juotiin myös alkumaljat. Vihkiminen tapahtui takapihalla rannassa ja fiilis oli mieletön  :-X

Voin kertoa muutakin, jos jotain kiinnostaa - kyselkää vaan reilusti! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Rulluddin ei-niin-tyylikkäisiin puutuoleihin? Mietityttää, että miten niillä jaksaa istua ilman, että peppu puutuu... ::) Siellähän on myös tuollaisia mukavampia tuoleja (kuvassa etualalla), mutta niitä ei varmaankaan ole kuin muutama? Oletteko kokeneet tätä ongelmaksi?

Kuva_30.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moi,

mulla oli päähuolenaiheena tuolit kun hääpaikkaa etsittiin  :) Rulluddin tuolit oli parhaimpia verrattuna yleisimpiin jumppasaleihin ja työväentaloihin, joissa en häitä halunnut pitää. Toki hienoja löytyy useista kartanoista yms. mutta tuolla ei kyllä kukaan kiinnittänyt huomiota tuoleihin. Eikä tosiaankaan päässyt peppu puutumaan ainakaan meidän kekkereissä. Noita hienoja vanhoja tuoleja on tosiaan vain tuohon yhteen pöytään jossa meillä istui hääpari, kaaso + avec, 2 bestamania + avecit. Ei siis haluttu töröttää kahdestaan erillisessä pöydässä. Ja kuten jo sanoin, kukaan ei istunut juurikaan koko häissä - ainakaan sisällä.

Eli en kokenut ongelmaksi. Tosin päivä oli niin upea, ettei mikään asia ollut ongelma  :) Ei edes se, että puvulle sattui pari pientä "accidentiä" ennen kuin se oli päälläni...  :D

Ja todellakin suosittelen sitä vihkimistä siellä rannassa - se oli toooodella romanttinen hetki. Myös muiden kuin meidän omasta mielestä. Varsinkin kun itse olisin jättänyt koko vihkimisen väliin, ellei se olisi ns. pakollinen  ;)

Link to comment
Share on other sites

Heissan. Myös minä "täydellisyyden etsijä" mietin ensin noita tuoleja, tarkemmin siis sitä, että ne olivat erilaisia keskenään... Mun mielestä nuo puunväriset ovat kauniimpia kuin nuo siniharmaat. Mutta koska kaikki sopivat itse paikan henkeen, niin ei oikeestaan haittaa sitten lopulta että ovat erilaisia... Saikohan tästä mitään selvää ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ystavat kalliit! Yksi tarkea kysymys tassa:

Saako Rulluddiin vieda omat ruoat, vai onko pakko tilata Rulluddin kautta?  :-?  Meilla olis suku taynna huippukokkeja, joten omat pitaisi tuoda....

Kiitos!!  :)

Ei saa viedä omia ruokia. Rulluddissahan ideana on juuri "kokonaisvaltainen palvelu", kuten itse asian ilmaisevat. Harmi tietysti, jos ois omasta takaa innokkaita ja taitavia kokkeja. :-/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...