Jump to content
Naimisiin.info

Ympäristö vs. sisätilat


tuleva morsian 25

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Kummatkin tärkeitä, mutta ensin tulee kyllä sisätilat. Talvihäissä varsinkin, mutta me menemme kesällä naimisiin ja kyllä paikan valinnassa sisätilat ja sijainti olivat tärkeimmät kriteerit. Ulkona meillä on pieni, viehättävä pihapiiri, johon kyllä varmasti halukkaat mahtuvat seurustelemaan. Lisäksi paikka sijaistee suht. nätillä paikalla kaupungin keskustassa. Koska häät pidetään merenrantakaupungissa, haaveilin kyllä pitkään, että paikka olisi ollut meren rannalla. Mutta kun ei sopivaa löytynyt. Minkäs teet! :girl_mad: Toisaalta olen kyllä erittäin tyytyväinen valitsemaamme paikkaan, koska ainoa asia mistä piti tinkiä oli tuo meri (paikka kuitenkin sijaitsee joen rannalla) :girl_smile:

Minuakin muuten jäi kiinnostamaan Neinei:n valinta. :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Sisätilat, koska häät on syksyllä. Toki miljöölläkin on väliä, mutta sisätilat ovat tärkeämmät... ei pal lohduta kaunis merenranta jos vettä tulee kuin tiedätte-kyllä-mistä ja tuuli lähentelee myrskylukemia, vesi seisoo parkkipaikalla ja sisällä on kylmänkosteaa.

Sikäli sääli, käytiin eilen kattomassa just tuollaista paikkaa - on aivan ihanalla paikalla, mutta sisätilat ei vain vastaa laatuvaatimusta. Kesähäihin olisi todella ihana, mietin jopa hetken hääpäivän aikaistamisen mahdollisuutta... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Kesähäihimme tahdoimme molemmat. Ja myös saimme, juhlapaikkamme on kauniissa ja rauhallisessa miljöössä, järven rannalla, ei naapureita, isoa tietä yms. (Tietystikään sinne ei sitten ihan julkisilla/kävellen pääse.) Rakennukset ovat ulkoa hienoja. Sisätilat ovat myös siistit, uudennäköiset, sisältävät vessat yms. ja suht "neutraalit" väreiltään, valkoista, harmaata ja puuta, jonne saa haluamansa teemaväritkin. Kävimme muutamassa sellaisessa paikassa, jossa olisi joutunut tinkimään jommasta kummasta ja totesimme, että ei ole meidän paikkoja. Ei esim. haluttu edullista paikkaa, joka oli sisätiloiltaan ok, mutta siinä oli pelkkä betoninen "sisäpiha"/parkkipaikka, jonne ympäröivistä taloista oli täysi näkyvyys ja toisella puolen tietä kulki vilkas tie. Tässä mietittiin myös, että liekö naapurit herkästi valittavat juhlista. Toinen paikka, työväentalo, edullinen sekin, olisi ollut kivassa miljöössä, pihapiiriin olisi kuulunut myös grillikatosta, kotaa, leikkipaikkaa yms., mutta sisältä oli hieman nuhjuinen ja kaikki vieraat eivät olisi välttämättä mahtuneet pääsaliin. Eli mielestäni tässä asiassa ei tarvitse tehdä kompromissia, on mahdollista kyllä molemmat :)

Link to comment
Share on other sites

Meillä häät syyskuun alussa, jolloin kelit vielä olisivat ihan jees. Mä en itse ole sellainen auringossa hengaileva ihminen, ja vaikka ulkovihkimisen haluankin, niin sisällä mä viihdyn noin yleensä. Rusketus ei sovi mulle, ja välttelen aurinkoa. Meidän todennäköisesti tulevassa juhlapaikassa sisäpuitteet on loistavat, mutta ulkona ei ole käytännössä mitään. Tilan sisäänkäynti on taloyhtiön sisäpihalta ja jos joku haluaa tupakoida, pitää se tehdä siinä sisäpihalla ja hiljaa. Mulle ihan ok, koska en tupakoi :D

 

Jos saisin valita, niin olisihan siinä sen sisäpihan tilalla jotain muuta, missä ei tarvitsisi välttää melua, mutta fakta on se että ihan kaikkea ei voi saada. Toisen haaveilemani tilan (joka on meile liian iso) vieressä on teurastamo. Ei sekään kuulosta hyvältä :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...