Sign in to follow this  
Followers 0
-S-

Chicago

7 posts in this topic

Löytyykö Chicagon kävijöitä?

Heinäkuussa pitäis mennä 4 yöksi kaupunkia ihmettelemään.

Nosto.

en suostu uskomaan, ettei kukaan ole käynyt Chicagossa... ;)

Hei -S-!

Täältä löytyy Chicagon kävijä, entinen lähiseudun asukas. Vuoden päivät asuin Chicagon suburbissa ja kaupunki tuli tutuksi. Ihana paikka, kateudesta olen vihreä, kun sinne pääset! Kesällä kaupunki on ehdottomasti parhaimmillaan. Lake Michiganin rannat, Lincoln Parkin ilmainen eläintarha, Michigan Avenuen shoppailumahdollisuudet (ne kalliimmat), State Streetin edullisemmat shoppailut, ihana ruoka, ihania ihmisiä, Shedd Aquarium, Navy Pier, jokiristeily, Grant Park, Buckingham Fountain. Ja jos olet paikalla heinäkuun alussa, niin Taste of Chicago ruokatapahtuma. Vain muutaman kohokohdan mainitakseni :)

Kiitos Maimee!

Lähden matkaan 7.7., joten päivän ehdin ihmetellä Taste of Chicagoa.

Chicagossa viivytään viitisen päivää, sitten matka jatkuu Wisconsinin puolelle, Appletoniin.

Onko sulla kokemuksia Wisconsinin seudusta?

Minä olen asunut Wisconsinissa muutaman kuukauden, mutta mitään ihmeempää nähtävää ei yhtäkkiä tule mieleen Chicagon jälkeen :)

Kävin viikon reissun yläasteella ollessani Chicagossa. Onhan se tuulinen kaupunki juu :) Siskoni asui siellä silloin vuoden au pairina ollessaan. Tykkäsi hän ainakin paikasta. Ja itse kävin siellä maaliskuun aikaan, joten oli kylmä ja luntakin satoi.. Kesällä varmaan ihan eri meininki.

Kävin Chicagossa viime kesänä - aivan ihana paikka.

Korkeita pilvenpiirtäjiä, lake Michigan tuo kuitenkin suurkaupunkiin myös luontotunnelmaa.

Hyviä ravintoloja, shoppailumahdollisuuksia, risteilyjä järvellä, pitkä ranta, eläintarha jossa ilmainen (!) sisäänpääsy jne.

Ihmiset mukavia, positiivisia :) Mulla ei oo mitään negatiivista sanottavaa ko. paikasta!