Jump to content
Naimisiin.info

Onko teillä häävalssit soitettuna vai laulettuna?


Guest jeminaz

Recommended Posts

oon aina kuvitellu että ne myös lauletaan, näin siis on kun olen kuunnellut valsseja, tänään kuulinkin että kaikkia ei sanoista huolimatta lauleta vaan esim.vaan soitetaan, esim.akseli ja elina kuulema vaan yleensä soitetaan, vaikka juuri tätä ajattelin kauniiden sanojen takia että olisi kiva! saahan siis tietenkin päättää itse bändin kanssa miten tehdään mutta kysynkin mites teillä muilla? onko hassua jos on vaan musiikki?

Link to comment
Share on other sites

oon aina kuvitellu että ne myös lauletaan, näin siis on kun olen kuunnellut valsseja, tänään kuulinkin että kaikkia ei sanoista huolimatta lauleta vaan esim.vaan soitetaan, esim.akseli ja elina kuulema vaan yleensä soitetaan, vaikka juuri tätä ajattelin kauniiden sanojen takia että olisi kiva! saahan siis tietenkin päättää itse bändin kanssa miten tehdään mutta kysynkin mites teillä muilla? onko hassua jos on vaan musiikki?

Se on vanha tapa,että häävalssia ei lauleta,nykyisin on aivan

toisin.Häävalssi lauletaan lähes aina,koska niiden sanat on tärkeät.Tuo Akselin ja Elinan häävalsi on sellainen,joka mielestäni

sopisi instrunakin esitettäväksi.Jos hääpari on toivonut sitä häävalssiksi,olen kysynyt,haluavatko he sen soitettuna,vai laulettuna.

Lähes aina on toivottu,että se laulettaisiin.Eli,kyllä häävalssi nykyään

useimmiten lauletaan. ::)

Link to comment
Share on other sites

kiitos vastauksista! olin minkäin ajatellut että ne laulataan,ollaan mietitty häävalssia(tapio rautavaara) tai sitten minä rakastan sua(matti ja teppo) näissä valsseissahan kauneinta on juuri sanat, orkesterime vain huomautti että miettikää haluatteko instrumenttaarisena vai lauluna niin häkellyin että mites nyt sitten onkaan.

kuulin valssin iltatuulen viesti, mutta siinä ei laulettu, onkohan siihen edes sanoja, en ole kenenkään kuullut puhuvan moisesta valssista, ei taida olla kovin yleinen...nätti oli sävel...

mutta kiitos kovasti!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...