Guest toni(Guest)

voiko kanttoria pyytää laulamaan

4 viestiä aiheessa

Hei,

Mennään tapaamaan pappia parin viikon päästä. Voisiko joku auttaa minua näissä tyhmissä kysymyksissäni, etten sitten aivan itseäni nolaa... Meillä ei ole laulajaa erikseen kirkkoon pyydetty, mutta voinko pyytää kanttoria laulamaan meille esim. Kaj Chydeniuksen Sinua, Sinua rakastan. Kiitos avusta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä voit pyytää. Kanttorin päätettävissä vaan on se, että onko tuo hänen mielestään sopiva laulu, koska kaikki kanttorit eivät hyväksy näitä ei-hengellisiä lauluja.

Kysy, että voisiko hän laulaa ja sopisiko tuo laulu. Jos hän sanoo, että sitä ei teidän vihkikirkossanne saa laulaa, niin kysy, että mitä hän sitten ehdottaisi. Hänellä on varmasti tietoa, millaiset laulut käyvät ja mitä hän osaa

t. yks laulaja  8-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei,

Mennään tapaamaan pappia parin viikon päästä. Voisiko joku auttaa minua näissä tyhmissä kysymyksissäni, etten sitten aivan itseäni nolaa... Meillä ei ole laulajaa erikseen kirkkoon pyydetty, mutta voinko pyytää kanttoria laulamaan meille esim. Kaj Chydeniuksen Sinua, Sinua rakastan. Kiitos avusta!

Kyllä kanttorit ihan mielellään laulavat,eikä se edes maksa mitään,

heillä kun ei ole lupa pyytää maksua.Olin kerran häissä Vanajan

kirkossa,jossa kanttori Ismo Savijoki lauloi "Tänä aamuna aurinko nousi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, kiitos vastauksista! Olen varautunut siihen, että vihkikirkossamme ei ehkä voi laulaa ei-hengellisiä lauluja, mutta onhan niitä monia kauniita hengellisiä lauluja joita voi sitten ehdottaa. Nyt on 'viisaampi' olo mennä pappia ja kanttoria tapaamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään