Jump to content
Naimisiin.info

Hääkuvien väritys


Mesimarja

Recommended Posts

Olen pohtinut viimeaikoina potrettikuviemme väritystä. En välttämättä haluaisi värikuvia, vaan mahdollisesti mustavalkoisia tai sepian värisiä kuvia. Onko joku naikkareista otattanut / otattamassa hää- tai jotkut muut kuvansa kokonaan muina kuin värikuvina? Jos näin tehdään, ottaako kuvaaja kuvat jo valmiiksi mustavalkoisina tai sepian värisinä, vai muokkaako kuvaaja vaan jälkikäteen alkuperäiset värikuvat mustavalkoisiksi / sepian värisiksi? Olisi tietysti kiva nähdä sama kuva erilaisissa värityksissä, ja valita näistä väritysvaihtoehdoista sitten silmää eniten miellyttävä.

Ajattelin sitäkin, että haluaisin mahdollisesti osan kuvista väri- ja osan muun värisinä kuvina. Kuvaamossamme on mahdollisuus ottaa kuvia sekä sisällä että ulkona, ja jostakin syystä minusta tuntuu, että (talvisten) ulkokuvien "pitäisi" olla värillisiä.

Millaisia mielikuvia, mielipiteitä ja kokemuksia muilla naikkareilla on kuvien värityksistä? Tähän ketjuun saa kerätä myös kuvia kauniin sävyisistä (hää)kuvista. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ite tykkään hirveesti väreistä ja ne on mulle tosi tärkeitä, niin haluun kaikki kuvat värillisinä. Koska voihan jotkut kuvat sitten itse tietokoneella muokata seepianvärisiksi tai mustavalkosiksi jos välttämättä haluaa. :) mutta toisinpäin se olis vähän vaikeempi homma.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...