Vadelma08

maistraatti ja siunaus eri päivinä, hääkarkit pvm??

5 viestiä aiheessa

Eli siis mennään maistraatissa naimisiin ja myöhemmin siunaus kirkossa samana päivänä kun on juhlat. Minkä päivämäärän kirjotan noihin hääkarkkeihin yms? Mietin, et jos mentäis vihillekin maaliskuussa, jollon on juhlat, niin voisko niihin kirjottaa vaan V :-X S 03/08 (tai2008). Entäs jos mennään vihille jo tässä kuussa tai helmikuussa? voiko siihe laittaa kummatkin päivämäärät? miltä se sit näyttäis... :blink:

Eikö oo muilla ollu samaa ongelmaa? Yritin ettiä josko olis tästä aiheesta jo ollu juttua mut en löytäny.

Kiitoksia jos joku vastailee :)

Muokattu: , käyttäjä: Vadelma08

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää on nyt vähän aiheen ulkopuolelta, mutta mua on mietityttäny tässä, että miten järjestän juhlatohinat, kun ensin on elokuussa maistraatissa vihkiminen, ja sit syyskuussa avioliitonsiunaus kirkossa ja juhlat!?

Kun haluaisin juhlistaa "vihkimispäivääkin" jollain tapaa. Maistraattiin (mun kotikaupunkiin) tulee vain molempien perheet ja tarkoitus oli lähteä syömään vihkimisen jälkeen. Ei muuta! Mutta nyt keksin, että tylsän maistraatin sijaan järkkään vihkimisen jossain kauniilla juhlapaikalla/ulkona, ja edelleen vain perheenjäsenten kanssa juhlitaan. Mutta itse hääjuhlaan on n.kk, ja taas juhlitaan, nyt vaan isommalla porukalla (miehen kotikaupungissa). Mielelläni kyllä järkkään näitä juhlia, ja haluaisin juhlahumua myös tänne mun lapsuuden maisemiin, mutta raha vaan asettaa rajotuksia.. Hohhoijaa! Oispa hitosti rahaa! Miten tän nyt vääntäis malliinsa??

Mutta, Vadelma08: Mulle se "oikea päivä" on vihkipäivä, ei se myöhäsempi juhlapäivä. Eli pidän hääpäivänäni tätä mahdollisesti tylsempää maistraattipäivää. Hääkarkeista en tiedä paljoakaan, mutta voisiko niistä jättää päivämäärän kokonaan pois? Jos niihin tuliskin vaan teidän nimikirjaimet tms.?

Muokattu: , käyttäjä: PullaNorsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, voishan niihin vaan laittaa nimikirjaimetkin... mut jotenkin haluisin sen päivänkin siihen... Siis ei meille karkkeja tuu vaan henkarit :grin: ne kun, toivottavasti, säilytetään niin olis kiva jos niissä olis päivämääräkin. Luulen että laitan sen virallisen päivän, mikä ikinä tuleekaan olemaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä laittaisin vihkipäivän... Jos menee vaikeaksi, laittaisin sitten vihki- ja juhlapäivät. Minkä päivämäärän laitatte sormuksiinne?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sormuksiin tulee tietysti virallinen vihkipäivä. Kai laitan sen sit noihin romuihinki, vaikka jotenki tuntuu hassulta... :huh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään