Jump to content
Naimisiin.info

Kanada+Suomi papereista ja muusta


Guest Vieras

Recommended Posts

Hei ja terveiset taalta Kanadasta!

Olen yrittanyt selailla loytyisiko kysymykseeni vastausta palstalta, mutta koska en loytanyt laitan minun kysymykseni uuden otsikon alle.

Asusten talla hetkella Kanadassa opiskeluviisumilla, mutta nyt olemme solmimassa siviilivihkiminen)civil union, eikos tama nyt tarkoita samaa??) kesalla. Olen miettimassa miten se vaikuttaa tuleviin viisumihakemisiin, onko minulla esimerkiksi mahdollisuutta hakea permanent resident statusta tai jotain muuta viisumia. Minulla on tallahetkella myos tyolupa ja tiedan etta viimeisena opiskeluvuotena voin hakea permanent resident statusta. olemme suunnitelleet muuttavani parin vuoden kuluttua Suomeen ja jatkan maisteritutkinnon loppuun siella, mutta mitas viisumia haen sitten kun palaan tanne Kanadaan.

Olen myos pohtinut naita paperi juttuja vihkimisen suorittamista varten. Minulle ei ole oikein selvaa pitaako minun hakea jotain papereita maistraatista9etta en ole ollut naimisissa aikasemmin) ja jos taytyy niin onko ne mahdollista saada soittamalla maistraattiin ja ne voivat lahettaa paperi tanne. En nimittain ole menossa Suomeen ennen ensi joulua...

Jos jollain sattuu olemaan kokemusta ja tietoa kyseisista asiosta..Kiitoksia jo etukateen, kaikki apu on tervetullutta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...