Jump to content
Naimisiin.info

Kaason mielestä häät vääränlaiset (yhdistetty ketjuja)


Guest Vieras

Recommended Posts

Minulla myös ollut monta kertaa mielessä onko kaason tehtävä kaverilleni vain rasite eikä kunnia, niinkuin itse asian ottaisin. Hän ei ole kertaakaan ilmoituksen jälkeen kysynyt mitään häihin liittyvää, joudun itse aina avaamaan keskustelun ja höyryämään ja usein kaasoni vain hymyilee ja on hiljaa,,,hetken päästä alkaa puhua jostain muusta. Pari kertaa olenkin miettinyt että voiko kaason evätä hommastaan ja antaa kaasous jollekin muulle joka sitä tahtoisi enemmän hoitaa:)?

Kaasoni ja mieheni Bestaman ovat myöskin parisuhteessa, olleet noin 2 vuotta. Kuin mieheni kertoi bestmanille häistä oli ensimmäinen kommentti ollut "hyvähän se teidän on..." ja pitkä hiljaisuus. Nyt kun häiden ilmoittamisesta on kulunut kuukausi tämä minun kaasoni ja miehen bestman mennä pamautti kihloihin ja ovat alkaneet siitä höyrytä. Nyt pelkona onkin että he ilmoittavat pian menevänsä naimisiin tulevana kesänä,,,meidän häät vasta ensi kesänä. Kaiken kruunaisi jos he kysyisivät meitä kaasoksi ja bestmaniksi!!! en tiedä enää miten asiaan sitten pitäisi suhtautua,,,,voisi mennä sukset ristiin :grin::hysteric:

Link to comment
Share on other sites

^Hieman OT: Kun me menimme aikanaan kihloihin, sovimme hääpäivän seuraavalle kesälle eli reilun vuoden päähän. Pyysin hyvää ystävääni kaasoksi noin vuotta ennen häitä. Reilun kuukauden päästä tästä, kaasoni meni kihloihin ja pyysi minua kaasokseen. Heidän häänsä päätettiin pitää huhtikuussa, kun meillä oli heinäkuussa, eli heillä siis oli 3 kuukautta ennen. Eikä haitannut yhtään, päinvastoin! Ei tarvinnut miettiä, että saako shoppailu tai hössötysseuraa, koska käytiin ostamassa kaikki kamppeet yhdessä ja molempia taatusti kiinnosti häät. Ja koska sain ensin toimia kaasona, pystyin asettamaan standardit hyvälle kaasoudelle esimerkilläni. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...