Jump to content
Naimisiin.info

sormustyyny


puten

Recommended Posts

Meillä sormustyynyn toi 5-vuotias sulhaspoika kirkkoon meidän edellä. Vihkimisen ajan hän istui edessä omalla pikku jakkarallaan sormustyyny kädessä. Bestman seisoi hänen vieressään ja vinkkasi, milloin sormus pitää tuoda meille. Poika toi sormuksen tyynyn kanssa sulhaselle, joka irrotti sormuksen tyynystä ja antoi sen papille. Sulhaspoika kipitti sitten takaisin istumaan jakkaralleen pelkkä sormustyyny kädessään.

Muokattu: , käyttäjä: Eedith
Link to comment
Share on other sites

meillä morsiusneito ja sulhaspoika kulkevat yhdessä. Kummalle silloin tyynyn laittaisit kannettavaksi? Ja mitä toinen sitten tekee. Mietin että voisiko se joka ei tyynyä kanna niin vain pitää toista käsipuolesta kiinni? Ajatuksissa pyörii myös että viedäänkö tyyny bestmanille joka pitää tyynyä sitten vihkimisen ajan ja ojentaa sormuksen...

Link to comment
Share on other sites

Minullakin juuri pohdinnassa tämä sormustyyny-kysymys.. Onko kellään ollut jotain erikoista tapaa saada sormus alttarille? :girl_wink: Itse ajattelin jotain kukkaa (silkkistä tms) johon sormuksen sitoisi.. Meidän morsiusneito on jo 8-v joten tehtävä kyllä sopisi hänelle, mutta tyyny tuntuu mun mielestä jotenkin.. No, ei ehkä meidän tyyliseltä ;) Mun sormuskin on tosi yksinkertainen mutta minulle arvokas, mummini vanha :-X Eli keksisikö joku jonkin toisen tavan, jolla morsiusneito voisi kuljettaa sormuksen alttarille?

Muokattu: , käyttäjä: *Mona
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...