Ellis_

Santorinin kaltainen paikka Kreikassa?

3 viestiä aiheessa

Hei, oon miettinyt ja vertaillut noita Kreikan matkakohteita keskenään ja miettinyt että mikä olisi hyvä kohde häämatkalle ja mistä löytyisi hotelli jossa olisi jotain luksusta. Santorinilla olen käynyt ja tykkäsin kovin, mutten haluaisi sinne mennä nyt uudelleen. Niinpä mietin, että mikä olisi vähän samantyyppinen kohde? Siellä kuitenkin on kauppoja ja trendikkäitä baareja, ruokapaikkoja, rantoja, mahtavia maisemia ja luksushotelleja. Tulisiko kenellekään mieleen mitään vastaavaa? Onko mikään Parga, Kefalonia, Naxos, Paros, Samos sinne päin? Kertokaa kokemuksia.

Avusta kiitollisena jo etukäteen, Ellis :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miloksen saarta on kuvailtu samantyyppiseksi kuin Santorinia, mutta en ole itse vieraillut kyseisellä saarella (suunnitteilla on kyllä matka sinne ensi kesänä ja häämatkakohteeksikin ollaan saarta pohdittu). Milos on myös tulivuorisaari, jolta löytyy kuvien mukaan hienoja ja erikoisia rantoja. Ja netissä kun surffaa, niin luksushotellejakin löytyy..

Viime kesänä olin Santorinilla ja Naxoksella. Naxos oli tunnelmaltaan mukava saari, ainakin toukokuussa ihmiset olivat todella vieraanvaraisia ja upeilta rannoilta löytyi ihan omiakin, autioita poukamia! Rannat olivat siis u-p-e-i-t-a. :girl_sigh: Ja niitä oli monta. Mutta sellaisia mahtavia maisemia kuin Santolla, että voi vain huokailla, ei ehkä ollut ihan kuitenkaan.. tai maisemat olivat erilaisia... Rannoilla ja vanhan kaupungin sokkeloissa huokailin montakin kertaa :girl_smile:

En tiedä, oliko vastauksestani mitään apua, mutta ehkä tämä avaa keskustelua. Onnellista uutta vuotta sinulle, Ellis!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä Santorinia ei voi verrata mihinkään muuhun kohteeseen Kreikassa :-X Mutta Santon jälkeen mun suositukset saavat Mykonos ja Amorgos. Tuossa on mun kolme lempparisaartani Kreikassa, vaikka on siellä paljon paljon paljon muitakin ihania paikkoja :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään