Jump to content
Naimisiin.info

Mikkelin kukkakaupat


Aurora0810

Recommended Posts

Hei!

Itsekkään en ole oikein tutustunut noihin Mikkelin kukkakauppoihin tai floristeihin, mutta ajattelin käydä pyytämässä tarjouksen ainakin Sarasta ja Kukkavaljakasta. Itsekkin otan mielelläni vinkkejä vastaan mistä kannattaisi kukat ottaa. Meillä ei onneksi kuitenkaan paljon kukkia tule ja hääkimppukin aika yksinkertainen. :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Itse tilasin kimppuni ja isännän vieheen Kukkavaljakasta.

Palvelu oli mitä ystävällisin ja pystyivät (sekä halusivat) toteuttaa toiveeni mahdollisimman mutkattomasti. "Peruskukkavalkoima" monipuolinen mitä olen muutenkin asioinut liikkeessä. Mainittakoon vielä, että tilasin kimppuni noin viikkoa ennen h-hetkeä ja välissä vielä pääsiäisen pyhät.

Omaan kimppuuni tulee kolme - neljä orkidean kukkaa (ei koko oksaa), sekä jotain muuta minkä nimeä en muista :girl_haha: sekä jotain vihreää lisäksi.

Isännällekin tulee se viehe, johon jotain valkoista ja vihreää taisi tulla.

Olenpas huono muistinen :girl_impossible:

Hintaa kuitenkin koko paketille sovittiin max 50e.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

noniin, häistä kuukausi :-X

Palatakseni vielä tähän Valjakkaan, niin asiat meni kuten sovittiin.

Ja kimppu oli mitä ihanin, aivan täydellinen. Siis en osannut odottaa/kuvitella siitä niin täydellistä, juuri minulle tehtyä. Siihen kimppuun oli laitettu viisi orkidean kukkaa sekä valkoisia supussa olevia pieniä kukkasia ja vihreää oksaa..

Isännän vieheessä oli neilikkaa ja vihreää, eikä se viehe ollut niin pieni kuin olin ajatellut mutta ei liian massiivinen kuitenkaan. Siis meidän vaatimattomampiin kemuihin olisi pienempikin riittänyt.

Ja koko setille hintaa tuli se sovittu 50euroa, olin todella tyytyväinen.

Kimppu oli väkerretty siten, että kosteaa pumpulia oli sullotte sinne "varteen" joten kimppu kesti kauniina monta päivää.. :-X

Täydellinen valinta, voin suositella!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kävin tilaamassa morsiuskimpun ja sulhasen vieheen Puistokukka Katri Rantalaisesta. Palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa, ja uskon saavani sellaisen kimpun kuin haluankin. Kimppuun tulee vaaleaa ruusua, vihertävää neilikkaa sekä koristeeksi pellavaa ja jotain vihreää. :)

Link to comment
Share on other sites

mä myös tilaan kimppuni puistokukasta. Olen asioinut ennenkin kyseisessä liikkeessä ( tilannut mm. kestejuhlan pöytä-asetelmat sekä pari kertaa hautajaisvihkon) ja aina olen saanut sellaista kun olen ajatellutkin eli luottavaisin mielin odottelen kimppua.. tosin vielä en sitä ole käynyt tilaamassa kun on tässä vielä 1,5 kk aikaa, mutta kävin kyselemässä kukkien saatavuuksia yms.. ja jo silloin heillä oli paljon ajatuksia ja ideoita valitsemistani kukista :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...