Jump to content
Naimisiin.info

Villa Junghans Kauniainen


Glare

Recommended Posts

Oisko kellään kokemuksiä Villa Junghansista Kauniaisissa hääpaikkana? Kauniaisten kaupungin kulttuuritoimisto vastaa tilojen vuokrauksesta. Sivuilla olevien tietojen mukaan uuden osan tiloja voi vuokrata viikonloppuisin klo 12-01. En löytäny vaan kuvia ko. paikasta, muuta kuin ulkopuoliset, jotka kyl ihan kivan näköiset. :girl_smile:

Sopisi meille ainakin kuvauksen mukaan, kun tiloihin mahtuu n. 80 henkee ja omat ruoat ja juomat saa tuoda.

"Musiikin soittamista kovalla äänenvoimakkuudella tai muun vastaavan melun aiheuttamista pitää välttää klo 22 jälkeen" -> tää on aika mielenkiintonen, et kuinka hiljaa pitäs klo 22 olla??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hei Glare,

Mitä sieltä kulttuuritoimesta vastattiin? Meitä kiinnostaisi viettää häät samaisessa paikassa! Oletteko käyneet katsomassa paikkaa sisältä? Erityisesti tietty kiinnostaisi se vanha puoli. Tarkotus olisi viettää n. 50 ihmisen häät. Mahtuuhan siellä tanssimaankin?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moikka!

Meille on varattuna nyt tää paikka (lisärakennus). Käytiin kesällä katsomassa ja oli kyl ihan kivan näköistä sekä ulkoa että sisältä. :girl_smile: Meillä siis tarkoitus viettää juhlat uudella puolella, mutta sisäpiha on myös meidän käytössä. Ymmärsin tältä kulttuuritoimen ihmiseltä, että itse Villaa käyttää lähinnä yhdistykset tms. erilaisiin kokouksiin, joten en tiedä voiko siellä pitää juhlia..? Kannattaa kysyä sieltä. Muutenkaan en tiiä millaset tilat itse Villassa on.

Lisärakennuksen puolelta löytyy isohko sali, eteisaula, pari vessaa ja pieni keittiö. Tilaan mahtuu max. 100 henkee, astioita oli tiloissa n. 80 hengelle. Meillä vieraita tulee olemaan 70-80 henkee. Bändi aiotaan ottaa ja tanssiakin ois tarkoitus. Sali oli sen verran iso, että eiköhän siellä mahdu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kuvia ei valitettavasti Sitruuna mulla ole. Mutta tosiaan jos lisäosasta ei ole kuvia nettisivuilla (en siis ole käynyt katsomassa), niin lisäosa on mielestäni ihan "siististi" liitettynä itse päärakennykseen. Lisäosan pääsalista on suht isot ikkunat pihalle. Erinäisiä pikkujouluja on siellä tullut vietettyä, että ainakin silloin tunui, että tarjoilu on pelannut hyvin vaikka niistä en ole itse vastannut. (Eli vieraan näkökulmasta homma sujuu.) :) Plussapuolia paikan suhteen on tosiaan aika samat kuin Valmugårdinkin kohdalla, että on Kauniaisten keskustassa eli liikenneyhteydet on hyvät. Mutta sijaitsee sen verran hiljaisessa kohdassa kaupungintalon takana, että on kuitenkin varsin rauhalllinen ympäristö. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moikka!

Miten Villa Junghansissa juhlineet teitte lopulta musiikin kanssa?

Soititteko klo. 22 jälkeen ja onnistuiko se ilman jälkipyykkiä?

Meillä on Junghansissa häät ensi kesänä ja nyt yhtäkkiä vasta huomattiin sääntö.

Meinasin ensin kysyä Kauniaisten kaupungin ihmiseltä, mutta vastaus olisi todennäköisesti sama kuin mitä säännöissä lukee. Vähän jäisi tyngäksi juhlat jos musiikki loppuisi kymmeneltä, mutta luotan ainakin vielä siihen että meteli ei kuulu pahasti läheiseen kerrostaloon jos ovet pidetään hyvin kiinni..

Kiitos paljon kaikille avusta ja vastauksista!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Kuinka myöhään Villa Junghansissa saa juhlia? Meillä olisi vihkiminen klo. 15 ja tarkoituksena ottaa kuvat vasta sen jälkeen. Haluttaisiin juhlia vähitään yhteen asti, jotta bileet eivät jää liian lyhyiksi :) Ja paljonko vuokra koko lauantailta oli? Ei kai se oikeasti voi olla tuo 410e, joka lukee paikan nettisivuilla? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli catering Annin Juhlapalvelusta. Olimme tyytyväisiä henkilökuntaan, palveluihin ja heidän ruokaansa. :)

Otimme myös heidän kauttaan floristin Kirsi Hännisen, KukkaKir:iltä. Hääkimppu ja juhlapaikan koristelu, kaikki aivan ihania. :girl_in_love:

Meillä juhlat jatkui juhlapaikalla noin puoleen yöhön / yhteen, sitten siirryttiin jatkoille. Bändi taisi soittaa puoleen yöhön. Tilan vuokra oli tosiaankin vain tuon 410eur.

Tila ja sisäpihan miljöö olivat aivan ihanat. Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei!

Me juhlimme häitämme Villa Junghansissa tänä vuonna toukokuussa. Oli todella onnistunut päivä, Villa Junghans on ihana paikka sekä edullinen!

Vieraita oli n. 100 henkeä, mutta mahduimme kaikki hyvin istumaan. Meillä oli 11 pitkää 8-10 hengen pöytää + hääparin pöytä. Glare:n kuvista poiketen me/hääpari istui salin päädyssä (missä bändi on Glare:n kuvissa, mutta keskellä salia) ja bändi oli vastakkaisella puolella nurkassa. Tanssimaan mahtui oikein hyvin - kolme pitkää pöytää raivattiin tieltä pois kun bändi alkoi soittamaan. Bändi lopetti puolen yön aikoihin.

Pitopalvelun hoiti Ateriax ja voin suositella heitä lämpimästi. Kukat tilattiin Form&Florasta Bulevardilla. He tekivät myös upeat kukka-asetelmat salin ikkunoihin!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Meillä on Villa Junghans varattuna kesälle 2014. Olin melko yllättynyt kun melkein kaikki viikonloput haluamallemme ajankohdalle olivat jo menneet, kuvittelin olevani melkein jopa liian aikaisin liikkeellä xD Unohdin paikkaa varatessa kysyä astiatilanteesta, tietääkö kukaan vieläkö paikalla on astiat käytössä ja kuinka monelle hengelle? Entäpä viinilaseja?

Link to comment
Share on other sites

Tuli vastattua niin kiireellä, etten huomannut että aikaisemmassa viestissä en ollutkaan maininnut tuota varaamani päivää. Mutta sinne tosiaan varmaan kannattaa soittaa ja kysellä yleistä tilannetta, voihan olla että esim. heinä- tai kesäkuussa sattuisi olemaan hyvinkin vapaata, tai sitten juuri tuo mainitsemani 30.8. Mutta olin tosiaan yllättynyt soittaessani sinne, että melkein koko elokuu vuodelle 2014 oli jo varattu. Ja onko heillä mahdollisesti jotain jonotuslistan tyylistä, jos joku peruuttaakin (en tiedä onko suosituilla paikoilla ylipäätään mitään "jonotuslistoja"...?).

Link to comment
Share on other sites

Hei soitin tänään :) Hei eivät ota varauksia heinäkuulle sinä vuonna ollenkaan (joku ylläpitojuttu), joten siksikin varmaan elokuu varattu. Tuo 30.8. on nyt varattu meille :) Jajonotuslistaa ei ole, sitäkin kysyin..Minulle sanoivat että tänä kesänä on viim. vahvistettava varaus ja tilan laskutus toteutuu jälkikäteen :)

Link to comment
Share on other sites

No mä oon semmonen varmistelija ja itse kysyin että milloin on tehtävä "lopullinen" varaus. Luulen että hän tarkoitti että jos perun paikan on kesään mennessä ilmoitettava. Kysyin asiasta että onko varauksen yhteydessä joku ennakkomaksu nimittäin ja että sitooko varaus minua nyt maksamaan. Kysyn samat asiat kaikista paikoista ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...