Jump to content
Naimisiin.info

Valokuvien teettäminen paperikuviksi (yhdistetty)


Guest Simma(Guest)

Recommended Posts

  • 1 year later...

Nostelen vanhaa ketjua tuoreiden kokemusten toivossa.

 

Olemme teettäneet useana vuonna Ifolorilla kuvakirjoja, mutta nyt viimeisimmissä en ole ollut kovinkaan tyytyväinen tulostuksen laatuun. Kuvakirjaohjelma on sen sijaan helppo käyttää, hinnat edulliset ja toimitus nopeaa. Onko siis suosituksia muista firmoista, jos tarkoitus on teettää kuvia ja/tai kuvakirjoja häistä? Ensisijaisesti haen nyt nettifirmoja, en paikallisia kuvausliikkeitä. En ole valovuosiin teettänyt paperikuvia muuhun kuin kirjoihin, joten omaa kokemusta ei oikein ole muista kuin tuosta Ifolorista. Hinta/laautusuhde ratkaisee.

Link to comment
Share on other sites

Mä olen vasta kerran tilannut kuvakirjoja ja ne tilasin Smartphotolta (josta tilaan kaikki paperikuvat muutenkin). Minun silmiini ne näytti todella hyviltä vaikka olivat n. 10€/kirja. Ja minä olen kyllä aika tarkka. En edes ladannut tonne kuvapalveluun niitä kaikkein parhaimman laatuisia kuvia (yli 3000 pikseliä leveimmillään) vaan roimasti pienennettyjä, olisiko resoluutiolla 1200x800 suunnilleen ollut. Muutama kuva oli rakeinen jo kamerasta purettaessa, joten ihan selväähän se on että ne ovat sitä kuvakirjaa laitettaessakin. Mutta muutoin siis ihan täydellisen hyviä kirjoja :) En tietysti omaa vertailupohjaa mihinkään huippukirjoihin ja huippulaatuisilla kuvilla teetettyihin, mutta luulen ettei noi kirjat todellakaan ole hävettävän laatuisia :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...