Jump to content
Naimisiin.info

Korvike häävalssille/häätanssille


smv

Recommended Posts

Eli tilanne on tämä: Häämme pidetään kappelin seurakuntasalissa, jossa on kaikenlainen tanssiminen kielletty. Eikä esiintymiskammoinen sulhanen sen puoleen minkäänlaiseen tanssaamiseen ym. suostuisikaan :P  Musiikkia seurakuntasalissa saa kumminkin kuunnella ja esittää, siinä ei ole rajoitusta.

Ajattelin, että olisi ihana  keksiä jokin ohjelmanumero yhteisestä biisistämme, Scorpionsin Wind of changesta (ja nimenomaan siitä versoista jossa berliner philharmoniker soittaa taustalla :-X) ajatuksena että kaikille vieraille kävisi selväksi että tällä biisillä on erityinen merkitys..

Mutta mutta..miten tästä saisi ideoitua tunnelmallisen ohjelmanumeron? (Haluaisin siis, että musiikki tulisi levyltä).

Luovat ideanikkarit ja muut hääkonkarit, auttakee!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 years later...
Guest Woodwoman

Oletan, että varmaan myös jotkut muut ovat jättäneet ensimmäisen yhteisen tanssin (ja mahdollisesti tanssihommat ylipäätään, kuten mekin) pois ohjelmasta. Itse olemme tässä pohtineet, millä ohjelmalla sen korvaisimme - kuitenkin mielellämme tekisimme yhdessä Jotain. Jokin musiikkiesitys toimisi muuten, mutta minä en itse (toisin kuin sulho) ole lainkaan soittotaitoinen, joten tämän korvikkeen pitäisi olla jotain muuta.

Onko kukaan muu paininut saman ongelman kanssa, ja onko persoonallisia ja hyviä ratkaisuja löytynyt? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodwoman

Mä voisin periaatteessa vaikka lähteäkin tuohon lauluhommaan, jos sulho lähtisi - mutta hän on aika ehdoton sen suhteen. :) Se hyväksyttäköön. Ollaan mietitty vähän kaikenlaista yhteisen taulun maalaamisesta (ei siis tosiaan osata kumpikaan maalata) lähtien, mutta mitään kuningasideaa ei ole oikein vielä syntynyt.

Runot tai muut toimisivat muuten myös, mutta meillä on tarkoitus vetää vihkimisen yhteydessä vähän pitemmät, itse kirjoitettavat valat ja siinä tulee tavallaan sitä osuutta jo aika paljon. Tosin saa nähdä, miten omien valojen lausuminen onnistuu... Mieheni on sen verran lahjakas noissa runoiluissa, että tiedän sieltä tulevan niin koskettavaa ja järisyttävää tekstiä, että itken itseni tainnoksiin ennen omia valojani. Pitänee siis pitää järjestys sen mukaisena. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...