Jump to content
Naimisiin.info

Kirkkovihkiminen vain valituille vieraille


nannaliini

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Miksi järjestätte ylipäätään noin isot häät, jos haluatte vihkimisen olevan intiimitilaisuus? Eikös itse hääjuhlakin voisi olla pieni ja intiimi?

Itse henkilökohtaisesti arvostan häät juhlana hyvinkin korkealle ja pyrin niihin aina osallistumaan kuin kutsu tulee. Mutta koen myös, että häistä häät tekee vihkiminen (kirkollinen tai siviili) tai siunaustilaisuus, jonka perään on sitten juhlat. Ilman seremonioita häät ovat vain yhdet "kissanristiäiset" muiden joukossa ja mielestäni se häiden hohto jää puuttumaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest Rakkautta vain

Meillä vihitään ensin kirkossa, jossa vain on perheemme meidän lisäksi. Ja tämän jälkeen siirrytään perheen kanssa ravintolaan ruokailemaan ja sieltä meille jatkoille johon tulee sitten vasta mukaan ystävämme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Myös meidät vihitään kirkossa ensin ja siellä on vain me ja perheemme. Tämän jälkeen meillä on juhlat ja tänne sitten on tulossa myös ystäviämme. Kukaan ei ole pitänyt meidän ratkaisua hölmönä tai kummallisena kun olen kysynyt mielipiteitä asiasta. Ja tiedän että ystäväni kyllä kertovat mielipiteensä hyvinkin rehellisesti...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...