Jump to content
Naimisiin.info

Sälinkään kartano, Mäntsälä


Guest maikkis

Recommended Posts

Hei,

Olisin kysellyt, onko kokemuksia Sälinkään kartanosta hääpaikkana?

Olen itse haaveillut tuosta paikasta ja se olisi sopivan matkan päässä vihkikirkostamme. Häät tulevat olemaan vasta kesällä 2012 mutta nyt täytyy alkaa pohtimaan paikkavaihtoehtoja.

Joten jos jollakin on risuja tai ruusuja koskien kyseistä paikkaa, kuulisin mielelläni.

Itseäni askarruttaa lähinnä hinta, ruoka, ruoan hinta, saako paikkaan viedä omia juotavia, tilaratkaisut ym.

Omiin häihimme on tulossa noin 100 henkeä, ja olen pohtinut riittääkö kartanossa yhtenäistä tilaa.

Kiitos jo etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

Meilläkin on Sälinkään kartano yhtenä vaihtoehtona noin vuoden kuluttua olevissa häissämme. En siis ole vielä edes varannut mitään. http://www.salinkaankartano.com/

Olen tosin ollut siellä juhlissa aikaisemminkin. Muistaakseni siellä ei ole yhtä niin isoa tilaa että 100 henkeä mahtuisi samaan saliin, vaan on useampia, pieniä saleja jotka ovta yhteydessä toisiinsa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Olen ollut kerran siellä häävieraana. Paikka oli ihan kaunis (paitsi että sisällä olisi pientä pintaremontin varaa...) ja juhlatila oli käytännöllinen. yksi iso sali (missä myös sivussa noutopöytä), kaksi pientä salia tanssilattian takana ja noutopöydän takana on vielä yksi tila. Se sopii esim. lapsille leikki paikaksi :) Parkki paikka oli myös tilava. Huonoja puolia oli ne, että paikka ja ruoka olivat hintavia, ja ruoka ei ollut mitenkään erikoista. Pieni pettymys, koska hääpari maksoi ruuasta 40 €/hlö! Ja tarjoilija oli aika nyrpeä... Mutta kyllä se ihan mukava paikka muuten oli :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...