Jump to content
Naimisiin.info

Morsiussviitti


Guest Morsian 2011

Recommended Posts

Guest Morsian 2011

Onko tietoa onko mikään hotelli vielä keksinyt sellaista sviittiä mikä olisi nimenomaan morsiussviitti? Eli tilaa ei tarvitsisi olla montaa huonetta mutta jotain luksusta olisi kuten poreamme ja vaikka pyöreä tai sydämmenmuotoinen sänky? Olen katsellut hotelleja Helsingin seudulta ja aijemmin Turusta kun hääpaikka on Turussa. Kaikki hotellit tuntuu niin tylsiltä eikä melkeen missään ole edes poreammetta =/ Olisi kiva että huone jotenkin eroaisi tavallisesta huoneesta muutakin kun kooltaan kun kerta vaik kerran hääyö vietetään.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest Morsian2012

Mä olen kanssa ihmetellyt tätä, kun nää Suomen hotellien ja kylpylöiden sviitit on lähinnä jättimäisen kokosia, eikä sitten mitään muuta. Itse kaipaamme "hääyöltä" lähinnä poreammetta, kuohuviiniä ja pehmeän sängyn, pyöreä sänky olisi itseasiassa aivan ihana. Ainakaan minä en todellakaan kaipaa kahta kerrosta ja montaa huonetta, jos sviitin ottaa yhdeksi yöksi, niin ei siinä paljon ehdi muuta kuin olla poreammeessa ja sängyssä, ja minun mielestäni se on se pääasia!

Tietääkö kukaan, missä tällaisen hääyön voisi toteuttaa?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...