Jump to content
Naimisiin.info

Majoituksen kustannus


Pitsu

Recommended Posts

Hei

Ajattelin nyt kysyä ihan uteliaisuuttani, että kenen kuuluu maksaa majoittuneiden lasku?

Onko väärin laittaa majoitusta halukkaan maksamaan majoitus+aamupala vai kuuluuko se häiden järjestäjille?

Paikat toki saa varattua, mutta jäi tosiaan mietityttämään kuka ne kustantaa..

Kiitoksia vastanneille! :)

Link to comment
Share on other sites

Minun mielestä vieraat maksavat itse! Lähihotellista voisi kysyä ehkä jotain tarjousta tai katsoa muutaman eri majoitusvaihtoehdon valmiiksi, myös jonkun mahdollisimman halvan. Jos minun häävieraani eivät olisi valmiita maksamaan penniäkään majoituksesta häideni takia, miettisin kyllä että ovatko he sitten sen kutsun ansainneet... Omiin häihini tulee vain läheisimpiä ihmisiä, joten siksi varmaan näin ehdoton asenne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodwoman

Hyvin harvassa ovat sellaiset häät, joissa hääpari kustantaa vieraiden majoituksen. Sellaisistakin tapauksista olen kuullut (oikeastaan vain tällä palstalla jossain topikissa), mutta en yksissäkään moisissa itse ollut. Joten -> ei oikein voi sanoa, että niihin kustannuksiin osallistumatta jättäminen olisi jotenkin väärin.

Link to comment
Share on other sites

Minun mielestä vieraat maksavat itse! Lähihotellista voisi kysyä ehkä jotain tarjousta tai katsoa muutaman eri majoitusvaihtoehdon valmiiksi, myös jonkun mahdollisimman halvan. Jos minun häävieraani eivät olisi valmiita maksamaan penniäkään majoituksesta häideni takia, miettisin kyllä että ovatko he sitten sen kutsun ansainneet... Omiin häihini tulee vain läheisimpiä ihmisiä, joten siksi varmaan näin ehdoton asenne.

Ihan samoilla linjoilla olen.

Eli jos majoitus on mielestäni liian kallis maksettavaksi häävieraana, voi jo kyseinalaistaa koenko ko. henkilöitä sitten kovin läheisiksi eli miksi häihin olen ylipäätään menossa... (OT: Tietenkin jos on perhettä, niin summa saattaa nousta aika korkeaksi vaikka häihin haluaisikin..)

Vieraana olen varautunut maksamaan omat majoituskuluni.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...