Siirry sisältöön

Porin seutu

550 vastausta tähän aiheeseen

#541 bridezilla2013

bridezilla2013

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 62 Viestit:

Kirjoitettu 11 huhtikuu 2012 - 22:06

Katso viesti Bride´13 kirjoitti 11 huhtikuu 2012 - 10:25

Ei olla vielä ehditty pääsiäisreissun vuoksi, mutta tarkotuksena olisi käydä vielä loppuviikosta tai sitten heti ensi viikon alussa. Voin ilmoitella sulle sitten määrän ja vaikka lähettää sen pohjakuvankin :)  Vai oletteko jo ennen meitä menossa sopparia tekemään?

Ollaan menossa maanantaina, mutta kyllä me joka tapauksessa se nyt otetaan, joten voit laittaa myöhemminkin! :) Jossei tuoleja ole tarpeeksi, niin sitten vaan täytyy kehittää niitä jostain lisää, tai karsia vieraslistaa :D Viitsitkö laittaa sen pohjakuvan mulle ihan sähköpostiin jlatuo@utu.fi olisin superkiitollinen! :) Ja kiva, että muutkin ovat nyt innostuneet Arantilankoskesta, se onkin ehkä ollut vähän unohdettu paikka, kun eivät ole sitä kauheesti mainostaneet missään! :)

#542 Vieras_morsmaikku_*

Vieras_morsmaikku_*
  • Vieras

Kirjoitettu 13 huhtikuu 2012 - 10:41

Ulvilan Nurosisoserantalo on kyllä kiva kun on nyt remontoitu ja on siisti sisäpuolelta.
Oman kokemukseni mukaan vuokraamisissa ei ole ollut ongelmia ja ovat siellä tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan joustaneetkin.

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä ja kysellä ja mennä vaikka katsomaan. Siellä ei ainakaan ole mitään rajaa mihin aikaan pitäisi lähteä. Vaikka juhlisi ihan läpi yön :)

#543 nessla

nessla

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 37 Viestit:

Kirjoitettu 13 huhtikuu 2012 - 11:50

Kiitos morsmaikku tiedoista, kuulostaa hyvältä :) Mies menee katsomaan sitä vappuaattona, itse en valitettavasti pääse mukaan.. kunhan ottaa miljardi kuvaa niin kaikki hyvin.

Tosi hyvä tieto että voi juhlia läpi yön! Sellaista olisi vähän toivomuksissa nimittän.. :D
* * *
my hand slipped into your hand and it was awesome and you were special - 08062013
häiden päivittelyä

#544 Bride´13

Bride´13

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 24 Viestit:

Kirjoitettu 16 huhtikuu 2012 - 08:10

Katso viesti bridezilla2013 kirjoitti 11 huhtikuu 2012 - 22:06

Katso viesti Bride´13 kirjoitti 11 huhtikuu 2012 - 10:25

Ei olla vielä ehditty pääsiäisreissun vuoksi, mutta tarkotuksena olisi käydä vielä loppuviikosta tai sitten heti ensi viikon alussa. Voin ilmoitella sulle sitten määrän ja vaikka lähettää sen pohjakuvankin :)  Vai oletteko jo ennen meitä menossa sopparia tekemään?

Ollaan menossa maanantaina, mutta kyllä me joka tapauksessa se nyt otetaan, joten voit laittaa myöhemminkin! :) Jossei tuoleja ole tarpeeksi, niin sitten vaan täytyy kehittää niitä jostain lisää, tai karsia vieraslistaa :D Viitsitkö laittaa sen pohjakuvan mulle ihan sähköpostiin jlatuo@utu.fi olisin superkiitollinen! :) Ja kiva, että muutkin ovat nyt innostuneet Arantilankoskesta, se onkin ehkä ollut vähän unohdettu paikka, kun eivät ole sitä kauheesti mainostaneet missään! :)

Me käytiin perjantaina tekemässä soppari ja samalla oltiin mittailemassa tiloja. Vielä ei keretty piirtämään pohjakuvaa, mutta laitan sen sulle sitten samantein spostiin, varmaan parin päivän sisällä :) Tuoleja laskettiin siellä olevan yhteensä 97 kpl + ne baarijakkarat ja lasten syöttötuoli. Mahtava fiilis muuten, kun nyt on juhlatilan vuokrauksestakin soppari allekirjotettu! :give_heart:

#545 bridezilla2013

bridezilla2013

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 62 Viestit:

Kirjoitettu 16 huhtikuu 2012 - 10:05

Kiitos paljon! :) Meidän täytyy vielä vähän karsia vieraslistaa, että mahdutaan paremmin, eikä tarvi tuoleja raahata muualta :) Itse oon kanssa just pian lähdössä kirjottaan sopparia, ihanaa, että tää paikka-asia alkais olee hoidettu! ^_^

#546 Vieras_Minna_*

Vieras_Minna_*
  • Vieras

Kirjoitettu 06 toukokuu 2012 - 19:52

Meillä on häät nyt kesällä 2012 Ulvilan nuorisoseurantalolla. Tähän asti olen ollut erittäin tyytyväinen vuokraajaan. Olemme päässeet aina halutessamme mittailemaan ja katsomaan paikkaa. Asiat ovat toimineet juuri sovitulla tavalla ja joustavasti. Remontin jälkeen tila on todella kaunis hirsiseinä ja uusi lattia tekevät tilasta jo itsessään juhlavan. Pöydät kuntoon vielä pitopalvelun osalta, niin kummempia koristeluja paikkaan ei edes tarvita. Me olemme sopineet tilan vuokraajan kanssa vielä sunnuntain siivouksesta, niin meidän ei itse tarvitse huolehtia edes siitä (tai kaasojen), vaan kukin saa nukkua rauhassa seuraavana aamuna :)

Kovasti olisin kiinnostunut pöytäjärjestyksistä, jos joku on em. tilassa järjestänyt häitä tai muita juhlia. Vieraita meille on tulossa n. 75 - 80.

#547 Mabu

Mabu

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 8 Viestit:

Kirjoitettu 07 toukokuu 2012 - 09:54

Meillekin on nyt sitten Arantilankoski varattuna (ja maksettuna)! :) Jos jollain niitä pohjapiirustuksia tai pöytäjärjestyksiä oli jo valmiina, niin tännepäin saa kanssa lähetellä! :girl_smile:
Ennen kuin tapaa komean prinssin, täytyy suudella monia sammakoita.

#548 nessla

nessla

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 37 Viestit:

Kirjoitettu 07 toukokuu 2012 - 10:39

Katso viesti Minna kirjoitti 06 toukokuu 2012 - 19:52

Meillä on häät nyt kesällä 2012 Ulvilan nuorisoseurantalolla. Tähän asti olen ollut erittäin tyytyväinen vuokraajaan. Olemme päässeet aina halutessamme mittailemaan ja katsomaan paikkaa. Asiat ovat toimineet juuri sovitulla tavalla ja joustavasti. Remontin jälkeen tila on todella kaunis hirsiseinä ja uusi lattia tekevät tilasta jo itsessään juhlavan. Pöydät kuntoon vielä pitopalvelun osalta, niin kummempia koristeluja paikkaan ei edes tarvita. Me olemme sopineet tilan vuokraajan kanssa vielä sunnuntain siivouksesta, niin meidän ei itse tarvitse huolehtia edes siitä (tai kaasojen), vaan kukin saa nukkua rauhassa seuraavana aamuna :)

Kovasti olisin kiinnostunut pöytäjärjestyksistä, jos joku on em. tilassa järjestänyt häitä tai muita juhlia. Vieraita meille on tulossa n. 75 - 80.

Sama juttu pöytäjärjestysten kanssa! Yks kysymys kun sulla on noi suunnitelmat selvästi pidemmällä ja itse mietin just tätä parhaillaan:D: mikä pitopalvelu teillä on ja miten he laittavat "pöydät kuntoon" ?
* * *
my hand slipped into your hand and it was awesome and you were special - 08062013
häiden päivittelyä

#549 livelovelaugh

livelovelaugh

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 1 Viestit:

Kirjoitettu 07 toukokuu 2012 - 13:34

Hei täällä myös pari, jolla hääpaikkana kesällä 2013 Arantilankoski :) Huomenna olemme menossa katsomaan paikkaa. Kertokaas te, jotka siellä jo olette käyneet, mitä piditte paikasta? :) Joko olette katselleet pitopalveluja?

#550 Vieras_Minna_*

Vieras_Minna_*
  • Vieras

Kirjoitettu 07 toukokuu 2012 - 16:10

Katso viesti nessla kirjoitti 07 toukokuu 2012 - 10:39

Katso viesti Minna kirjoitti 06 toukokuu 2012 - 19:52

Sama juttu pöytäjärjestysten kanssa! Yks kysymys kun sulla on noi suunnitelmat selvästi pidemmällä ja itse mietin just tätä parhaillaan:D: mikä pitopalvelu teillä on ja miten he laittavat "pöydät kuntoon" ?

Meillä on tulossa paikkaan Juhlaruokapalvelu Eija-Irmeli (www.eijairmeli.com). Heidän kanssaan olemme sopineet, että heiltä tulee pöytäliinat, astiat jne. tarvittavat pöytiin. Yhdessä suunnittelemme rungon/mallin, johon pöydät tilaan tulevat. Jos jotain erikoista koristelua kaipaa lisää, niin he hoitavat nämäkin mutta eri maksusta. Meille tulee pöytiin luultavasti (vielä hieman auki nämä suunnitelmat) violetti kaitaliina, johon päälle hopean värisiä timantteja tms. Muita koristeluja emme pöytiin laita astioiden ja lautasliinojen lisäksi. Meillä kun on juhlavieraissa paljon allergikkoja niin pöytiin emme halua kukkasia ja kynttilöitä en itse halua, kun on kuitenkin kesä ja mun mielestä kynttilät eivät sovi kesään :D

#551 Silwe

Silwe

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 29 Viestit:

Kirjoitettu 15 toukokuu 2012 - 11:22

Täälläkin on jo tätä juhlapaikkaa mietitty, ja varmaksi on päätetty vain se, että Porin läheisyydessä tulevat häät olemaan. Tuo Arantilankoski houkuttaisi, kun sitä on niin täällä kehuttu, mutta myös se Venton Vintti vaikuttaa kauniilta paikalta kuvien perusteella, vaikka kuulemma pieni onkin. Mutta pitänee katsella ja seurailla tätä ketjua. Pistäkää ihmeessä sitten kokemuksia, kun olette häitänne vietelleet mainituissa paikoissa, olisi kiva lueskella miten tilat ovat käytännössä toimineet. :)
Seurustelemaan aloimme 26.03.2011, kihloihin menimme 09.10.2011, naimisiin menemme alkukesästä 2014.

Vastaa