Jump to content
Naimisiin.info

Vastikään synnyttänyt ja hääpuku


Guest Jenska

Recommended Posts

Heips! Mietin kuumeisesti hääpuvun ostoa. Olen rv 16 ja vatsa alkaa kasvaa kovaa vauhtia. Laskettu aika helmikuun alussa ja häitämme juhlitaan kesäkuun alussa, joten hääpuvun ostoon jää hyvin minimaalisesti aikaan. Mitä mieltä olette, kannattaisiko mennä ostamaan nyt mahdollisimman pian vai suunnata sitten maalis-huhtikuussa vasta puvun ostoon?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mäkin ostaisin vasta häiden lähellä. Keho muuttuu paljon ja palautumista vaikea etukäteen ennustaa. Mulla vauva nyt puolivuotias ja loppuraskaudessa rinnanympärys levisi niin ettei vanhat rintsikat mahdu edelleenkään ympärykseltään kiinni vaikka raskauskiloista kutakuinkin oonkin jo päässyt. Samoin lantio leveämpi nyt.

Link to comment
Share on other sites

Onko tämä ensimmäinen lapsesi?

Ensimmäisen kohoralla kroppa muuttuu kaikista eniten. Toki seuraavatkin raskaudet muuttaa sitä jonkin verran.

Itse ostaisin puvun vasta lähempänä hääpäivää, samoista syistä mitä täällä on jo mainittu.

Onko vuokrapuku mahdollisuus? Silloinhan vuokraamo tekee muutokset pukuun lähempänä hääpäivää, mutta unelmiensa puvun voi jo käyrä varaamassa. Tai mikseipä sitä ostopukua voisi vierä ompelijalle...

Puvun mallia kannattaa miettiä - aiotko imettää lastasi hääpäivänä?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...