309 viestiä aiheessa

hei kaikki!

häät tosiaan jo maaliskuussa... osaisiko kukaan auttaa bändien kanssa??? paikka vihdoin saatiin.ja kiitti palleriina kaukametsä infosta.sinne ei sit päädyttykään vaan upseeri kerholle  :) mutta nyt se musiikki... ja kaikki alkutekijöissä muutenki...huh..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Jenni,

Ei kestä kiitellä, mukavaa että paikka löytyi. Upseerikerho on oikein kiva paikka juhlia  :)

Bändien suhteen kannattaa varautua siihen että musikantit joutuu tilaamaan kauempaa. Usein poistuvat kaupungista siinä vaiheessa kun alkavat olla hyviä - opiskelut ja työt vievät muualle...

Veljeni häissä reilu vuosi sitten oli kajaanilainen kokoonpano, yritän jostain kaivella bändin nimen ja yhteystiedot.

Tuolta löytyy jotain bändejä: www.banditrekisteri.com

Muoks: Bändi löytyi, www.mustahelmi.fi. Laulajalla melko korkea ääni, mutta ohjelmiston laajuus, tunnelmanluontikyky ja edullinen hinta kompensoivat mukavasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mites kajaanilaisilla talvihäitä juhlivilla suunnittelut edistyy?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva lueskella näitä Kajaanissa juhlivien suunnitelmia!

Meilläkin siis kesäkuun lopussa -07 juhlat Siriuksessa. Onko kellään kokemusta noin 100 hengen juhlista siellä? Siellä kyllä henkilökunta lupaili, että noin 100 mahtuisi sinne alakerran (1. kerroksen) tiloihin. Mutta se tuntuu tosiaan kurjalta, ettei hääpari näe mitenkään kaikkia vieraita ja vieraat eivät näe hääparia... Upseerikerho on varmaan paras paikka, kivoissa häissä olen siellä ollut. Sinne pääsee kai vain suhteilla?

Bändi ois kyllä tosiaan kiva löytää. Pitääpä kattoa ne ketjussa vinkatut linkit, jos sieltä löytyis jotain...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Harmi, tuo Mustahelmi -bändi oli jo varattu juhlapäivänämme  :'(

Mistähän sitä tosiaan löytäis esiintyjän...? Paniikki iskee, kun olen selvästikin myöhässä tämän asian kanssa :-?

Onko jennimk1 jo löytänyt bändin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jtj sulle kävin laittaa yvtä...

meille se meinaa tulla paniikki aika ajoin vaikka kuin ajattelen et omalla painollaan kaikki menee..kun ei meinaa ehtiä tehdä mitään kun on työ ja lapset... se musiikki meilläkin suurin aukko...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

JTJ, olen ollut oikein kivoissa häissä Siriuksessa pariinkin otteeseen. Vaikka kaikki eivät siellä näekään kaikkia niin upea ympäristö korvaa paljon, ja kesähäissä on mahdollisuus viettää aikaa myös ulkona.

Oletko kysynyt Siriuksesta olisiko heillä antaa vinkkiä bändeistä? Pienemmissä baareissahan esiintyy myös usein paikallisia bändejä, niistäkin voisi saada tietoja jos ei tuolta rekisteristä löydy sopivaa.

Kiireeltä alkaa tuntua täälläkin, mutta onneksi on loppuvuosi enimmäkseen lomaa niin ehtii vähän edes keskittyä järjestelyihin... Löysin muuten puvun, nyt ei tarvitse enää kuin mahtua siihen  ;)  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips!

Minäkin olen Kajjjaanissa asuva ja naimisiin mennään 7.2.09, mutta häät pidetään Rovaniemellä koska kaikki sukulaiset ja ystävät asuupi siellä :)

Olisi kuitenkin kiva saada teiltäkin ehdotuksia talvihäihimme, joten jos teitä Kajaanissa vihittäviä ei haittaa, jään seuraamaan ideoitanne häihinne  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kaikki mukaan vaan... :)

ihan hullua... 3 kuukautta ja valmiina vieraslista.ei siis muuta.puku tilattu mutta ei tullu vielä ja varmaan pitää korjausompeluita tehdä.miehelle ei eded katsottu vielä.bändiä kuuntelee huomenna.menu ei varmistettu... meikki ja kampaus aika on..mutta tyyli auki :) kutsukortit tekemättä mutta matsku sentään melkein kokonaan valmiina.laasten vaatteet valmiina sentään... tuleekohan mulle loppurutistus hätä?töitä melkein joka päivä ja kotona pienet lapset niin olisi kyllä kiva tietää kuinka muut äidit jaksaa tehdä isoja suunnitelmia.vielä kun pitää miettiä joka asia että miten säästää mahd paljon...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tervetuloa vaan ShsAutumn  :)

Tämä viikonloppu on mennyt kutsuja väkertäessä, melkein valmiiksi asti saatiin ne onneksi. Huomenna kokoonnutaan katsomaan missä ollaan menossa, että muistetaan sitten varmasti varata ja tilata kaikki ajoissa.

Puku on liikkeessä odottamassa ja maksettukin jo, sovitus ja korjaukset on sovittu valmiiksi, samoin kuin sulhasen vermeiden vuokraukset. Kampaus ja meikki on varattu, mallikuvia kampauksesta pitää lähettää kampaajalle ihan lähipäivinä. Tarjoukset on pyydettä ruuasta, juomista, hääkakusta ja vieraiden majoituksesta. Hääsviitti on alustavasti varattu, kuin myös pappi. Askartelumateriaalit on valmiina odottamassa pöytäkarttoja, nimikortteja, menuja ym. varten, kutsuja varten tarvitaan vähän lisää liimanauhaa. Koristeita ostetaan joulun ja välipäivien alennusmyynneistä.

Nyt alkaa tuntua että jotain on saanut aikaankin, mutta paljon on vielä tekemättä... Lähipäivinä pitää soitella muutamia varauksia, tehdä osoitelistat, tulostaa juhlaohjesäännöt ja ajo-ohjeet -ja pistää kutsut postiin. Sitten vielä kaikki koemeikit ja -kampaukset, eli kyllä touhu ei ihan heti pääse loppumaan, ja joulukin mokoma vielä tässä välissä. Mutta pikku hiljaa kun tekee niin aika ei pääse loppumaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

me löydettiin tänään bändi! aivan loistava!! laittakaa mulle vaik yvtä jos haluatte tietoja.... kävin ylistää jo tuolla musiikki puolella  :D

palleriina... teillä häät viikko meidän jälkeen.. olette jo paremmis valmisteluissa  :) joulu tosiaan verottaa ja kun mäkin olen kaupassa töissä niin joulukiire nyt ja sit tietty alkaa ale aika.sit meillä on pienimmän pojan synttäritkin... ei muuten tekeminen lopu kesken! ;) ihanaa aikaa kuitenkin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jennimk, meilläkin pitkään suunniteltiin, mutta taas nähtiin että ei turhaan: yhtäkkiä asiat vain alkavat loksahdella paikoilleen puhelimen kanssa, ja lyhyistäkin askartelusessioista kertyä läjäpäin valmista. Valitettavasti askartelusessiot pisti selän kramppiin, joten saa nähdä miten käy aikataulun, tällä viikolla piti saada kutsut postiin ja pientä viilausta ovat vielä vailla..

Pistän yv:tä tuosta musiikista, jennimk  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

joko nyt paatte kutsut? kääk.... milloin teillä on vastauspyyntö? me ajateltiin joulun jälkeen mutta saisikohan ne nyt halvemmalla? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, me laitetaan jo nyt, mutta ihan omista ja kaasojen aikataulusyistä, meillä kun toinen kaaso asuu kauempana ja käy vain harvoin Kajaanissa, ja toinenkin on sen verran kiireinen töissään että pitää jättää tammi-helmikuussa reilusti aikaa tehdä muita askarteluja. VP on meillä 4.1., tarkoituksella jätetty ilmoitusaika lyhyeksi. Eli ei teillä vielä mitään hätää ole, me vaan ollaan reippaasti etuajassa kutsujen kanssa  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kyllä mekin nyt päätettiin hieman jo kiirehtää... kun tuli ajatuksia että en jos ja entä jos.... kiire täälläkin.tosi harvoin yhdes kotona..... se bändi oli tosi hyvä.nimeltään bad attitude  ;D oikeen hääbändi nimi  ;) mutta oli kyl miesten asenne kaikkea muuta.. tykkäsin! jos tykkää sellaisesta menevämmästä ja lupasi ne et vaik valssit irtoo kans.ja hinta on aivan loistava,lupasivat että saan toistaiseksi kertoa eteenpäin hinnan olevan vain 300e! mä olin jo eka rytmistä varma et tää on meidän juttu...sano jos tarviit yhteystietoja.samoin kaikki muut.... yvtä tulee..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Helou.. Vauva maailmassa ja nyt taas pureudutaan uudella tarmolla hääsuunnitelmiin :) Kajaanissa ei taida olla mitään mistä sais puvun vuokrattua miehelle? Mitenköhän sen Sotkamon morsiusliikkeen laita, kokemuksia tai faktatietoa esim. hinnoista kellään? Meikkiin olen menossa Kauneuskeidas Mirhamiin. Siellä oli muistaakseni 49e, sis. myös koemeikin ja sulhasen ehostuksen. Ihan kohtuuhintainen mun mielestä! Kampaaja hakusessa, onko kellään kokemusta noista uusista liikkeistä: Oasis ja joku välikadulla sijaitseva hiusstudio..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

milloin sun häät phianna on? kajaanista ei saa vuokrapukuja mutta esim oulusta saa.ne maksaa n 150e/vrk.esim dressmannilta saa siihen hintaan ale aikaan oman.tukkapuoti kauppappaikan yllä on hyvä ainakin....itse menen sinne katjalle =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasin ajan Mia Komulaiselle. 140e kustantaa koekampauksineen.. mun mielestä aika kallis! Mut en jaksanu rueta soittelemaan muihin paikkoihin enää. Mirhamin häämeikki olikin kympin kallimpi kuin mitä muistelin eli 59e. Parempi että minusta sitten tulee kaunis :lol: Miehen puvusta: varmaan käydään Hesasta asti vuokraamassa Suomen Pukuvuokraamosta. Niillä oli mun mielestä ihan kohtuuhintaisia pukupaketteja, joihin kuuluu kaikki mahdollinen kengät mukaanlukien! Mies käy kevään aikana sovittamassa ja puku kulkeutuu eestaas sitten bestmanin mukana.

Jenni, 140608 :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon kans menossa sinne Mia Komulaiselle kampaukseen. Tuntuu että kampauksen hinta on kumminkin ihan kohtuullinen, tuleehan siihen useamman tunnin työ kun tehdään koekampauskin. (Ja kaipa meitä morsiamia kärsii rahastaa? ;) ) Jäntskättää kyllä vähän, kun en asu Kajaanissa, enkä kyseisessä kampaamossa ole viime aikoina asioinut...

Me mennään kattoo miehelle Oulusta Katariinasta vuokrafrakkia. Siellä oli ihan kohtuulliset hinnat, saas sitten nähdä millaisia ne puvut on, vai onko parempi pysyä omassa tummassa puvussa... Mun käsittääkseni myös Glamour Oulussa vuokraa miesten pukuja. Siellä Sotkamon liikkeessä ei vuokrata pukuja (näin oli tilanne ainakin viime kesänä). Oma vuokrapuku löyty jo onneksi, niin ei tartte (tai saa) enää katella sitä... ;)

Muokattu: , käyttäjä: JTJ

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

JTJ, mä oon käynyt pari kertaa leikkauttaa hiukset M.Komulaisella ja aina oon ollu tosi tyytyväinen. Kampauksista ei ole kokemusta mut kumminkin positiivista kokemusta täällä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moips kaikille!

Mulla on ollu vähän väliä täällä käymisessä joten pitää taas ilmoitella itsestäni :)

Joo eli meillä luultavasti vaihtuu hääpaikaksi Kajaani, kun voi olla, että hääpäivä siirtyy jo aikaisemmaksi! :rolleyes:

Ja ollaan miehen kans puhuttu, että ne jotka meistä välittää niin ne tulee Rovaniemeltä asti tänne! Ja eipähän tarvi pitää isoja häitä, pääsee halvemmalla :grin:

Sormuksenkin siis olen jo löytänyt, mutta vielä ei olla sitä ostettu. Hääpuvun mulle tekee ystävä joka osaa tehdä aivan ihania pukuja! :-X

Hyvällä tuurilla häistä selvitään tonnilla ja siihen jos joku häämatkan tyyppinen päälle, niin ei tuu kalliiksi! Kunhan saamme toisemme, se on tärkeintä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, näihän se on, että kyllä ne jotka haluaa tulla, tulee juhliin vähän kauempaakin. Munkin mies on kotoisin Rovaniemeltä, joten saas nähdä kuinka moni sen sukulaisista paikalle tulee "sieltä asti". :)

jennimk1, kommentoipa sitten häittenne jälkeen, millainen se bändi sitten käytännössä oli. Kiinnostais kyllä semmonen nuorekkaampi porukka. Tuntuu, että kaikki muut bändit/orkesterit mitä meille on ehdotettu, on semmosia vanhojen miesten humppaorkestereita (tai ohjelmisto on tyyliin 60-luvulta). (Tai 60-lukuhan on ihan hyvä, mutta jos se ohjelmisto jää siihen, niin vähän suppeaksihan se menee...) Oliko tälle jennimk1:n suosittelemalle bändille olemassa jotain sähköpostiosoitetta? (Mä oon tosi huono soittelemaan tällaisissa asioissa kenellekään, kun ei oikein tiedä, mikä olisi hyvä aika soittaa...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

enpäs ole kysyny osoitteita.... on vain tuo puh numero.kyllä varmasti kerron sit,kaikki=) meillä onki treffit sen porukan kanssa pian, saa sit taas ajatuksi paremmin esille.meillä aikaa häihin vajaa 2 kk.nyt jo alkanu jännittää.ihmiset ei vissiin näillä leveyksillä hiffaa mitä tarkoittaa vp.muutama vieras vasta ilmoittautunu ja aika loppuu en viikolla.kampaus kokeiltu,ihana tuli!!!! just persoonalline eikä liian häätyylinen =) ja puku haetaan pian oulusta,on jo valmis...vielä pitäisi hioa menu ja askarrella jotain esim paikkakortit...monta asiaa peruttu,yritän säästää esim kynsissä ja kasvohoidoissa sillä pian häiden jälkeen lähdetään unelmien matkalle!!! varattiin ja maksettiin just... thaimaahan mennään,krabille... siellä saan sit kasvo,käsi ja jalkahoidot ja hieroonat ym varmaan edullisemmin ja on varmasti ihanaa!eka kertaa miehen kanssa reissuun ja lapset jää turvalliseen hoitoon mummulle.rankka juttu ero muksuista mutta varmasti tekee hyvää ja menee hyvin!

kaikki joiden kans ollu tekemisissä hääasioissa esim meikkijärjestelyt,kampaus,puvut ym niin olen kyllä saanu mielettömän hyvää palvelua ja edeullista sellaista... ja voin sitten suositella kaikille!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi, häämatka kuulostaa ihanalta! :)

Mulla on ihan sama kokemus, hyvää palvelua olen saanut joka paikassa, johon juhliin liittyen olen ottanut yhteyttä (ja jotakin palveluita tilannut tms. Tosin toisenlaistakin kokemusta löytyy, mutta ei sellaisten paikkojen kanssa tee mieli hommia jatkaakaan sen pidemmälle). Oululaista morsiusateljee Katariinaa voi kyllä kiitellä todella ystävällisestä ja asiantuntevasta palvelusta!

Mua stressaa nyt eniten se, mistä se hääbändi löytyy. Ei taideta kuitenkaan haluta mitään tanssimusiikkiorkesteria (vaikka sellaista ensin mukamas etsittiinkin), eihän me mitään paritanssia edes harrasteta. Parasta olisi, jos jostain löytyisi sellainen nuorekas porukka, joka taitaisi 2000-luvun suomirock-pop covereita ja sit sen perinteisen häävalssin. ;) (Saa ilmoittaa minulle, jos jollakin teillä on tällaisia porukoita tiedossa! Kiitos! :) )

Tsemppiä viime metrien valmisteluihin, jennimk1!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi! jennimk1, häämatka kuulostaa ihanalta! Pääsisipä itsekin heti häiden jälkeen..mut luultavasti ei, vasta 2010 syksyllä.

Minkä hintainen matka teille tulee, jos saa kysyä? :)

Olen laittanu vaikka ja minne tarjouspyyntöjä hääjuhlaa varten tänne Kajaaniin nyt kun meillä vaihtuikin tää paikkakunta. Ihan hyviä vaihtoehtoja onkin tullut esille, mutta vielä ei olla käyty katsomassa mitn paikkoja niin ei voi sanoa varmaksi mikä valitaan. Mutta menu per hklö liikkuu siinä 20e tuntumissa ja siihen kuuluu sit kaikki tarjoilut, siivoukset, liinat, astiat jne.. Hyvällä mallilla on suunnittelu kuiten, että ei tässä paniikkia :D

Hyvät vkonloput teille kaikille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään