Jump to content
Naimisiin.info

Porvoo


Hanuli

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

meille ois aika paljon toi 25 e nuppi...kerrottuna 60 1500 eli koko meiän budjetti :D

missäs on kaikki porvoon morsiamet luurannu? ootteko muuten kuullu et kamppulan seurakuntakeskus on vuokrannu urut! jes, ei tarvi tyytyä pianomusiikkiin :)

Link to comment
Share on other sites

Pitkästä aikaa eksyin tännekin :)

Perjantaina kävin ompelijalla suunnittelemassa mun pukua alustavasti, sillä avon vanhemmat lähtee huomenna Intiaan ja lupasivat hankkia sieltä mulle kankaat :) Muuten onkin suunnittelu ollu vähän jäässä kun on niin kiire opintojen kanssa. Joululomalla on sitten taas aikaa  :D

Tuuls22, luin lehdestä tuosta, että Kamppulassakin on nyt urut. Tosi kiva homma kyllä :)

Link to comment
Share on other sites

jos oisin ite tienny ennen viime tammikuuta että ollaan menossa naimisiin niin mäkin oisin saanu kankaat intiasta..:)

hei kertokaas nyt rehellisesti, että missä siellä on halvin hiustenleikkuu? tarttis tasoittaa...:D

Link to comment
Share on other sites

Hei Heidig! Miten voi olla mahdollista, että saitte jo tietoonne papinkin? Minä varasin pari viikkoa sitten kirkon ja silloin sanottiin, että ensi kesälle ei ole mitään tietoa papeista vielä.  :-? Ja eikös se Tapani Mäki-Panula ole jäämässä eläkkeelle, hänet mekin haluttaisiin jos vain saisi.

Tiettyä pappiahan voi pyytää etukäteen itse, jos on joku tietty toiveena. Mäki-Panula on jo eläkkeellä, mutta ymmärtääkseni tekee avioliittoon siunauksia yms. silloin tällöin. Avomieheni äiti tuntee hänet hyvin ja kysäisi ohimennen ja hän lupautui :)

Link to comment
Share on other sites

Cafe Helmi ymmärtääkseni vuokraa morsiusparille huoneen http://www.cafehelmi.net/

Me yövytään Porvoon Mitassa. Just tällä viikolla varasin huoneen :) KeepCool: ikävää, että saitte huonoa palvelua  :-/ Mulle hyvä palvelu on ihan ykkösjuttu, josta olen valmis maksamaan enemmän. Mä hoidin varauksen e-mailitse ja se sujui jouhevasti. Nyt rupesi mietityttämään. Pitänee käydä tsekkaamassa paikka livenä kun ens viikolla tullaan Porvooseen.

Link to comment
Share on other sites

Heidig: älä meidän takia säikähdä! Luulen, että meillä kävi vaan tosi kurja tuuri. Varatessa hotelli sekoili päivämäärien kanssa, myöhäinen huoneenluovuotus ei käynyt ja mielestäni aamiainen huoneessa oli sikakallis. Tuli vaan epävarma olo ja homma tuntui tosi joustamattomalta. Mutta joskushan nämä ovat näitä "kemia"juttuja. Ehkä omalla persoonallani houkuttelin henkilökunnasta pahimman eslle...?  ;D Itse kun alalla työskentelen, olen ehkä vähän turhan vaativa...

Uusi hotellihan se on ja kun netistä kuvia katselin niin se Ulla Möllersvärdin huone oli ihan liikkis.

Pitää katsastaa tuo Cafe Helmi. Kiitos vinkistä.

Mä haluaisin kyllä Haikon Kartanoon, mutta sulkun mielestä "kaikki menee sinne"...

Link to comment
Share on other sites

toi vois olla sopiva meille :D hyvä hinta, ja kuvatkin näytti tarpeeks hyviltä mun makuun :D tuossa oli vaan et kirkko + vastaanotto tai vastaanotto, eikö pelkkiä muotokuvia....täytyypä pistää postia :) oikein hykerryttää toi hinta, tietää ainakin tasonsa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

eipä taida olla lilja...mie muuten soitin kirkkoherranvirastoon ja kuulin että heillä olis vasta huhtikuulle saakka työlistat tehtynä. kannattaa kyl kysyä papin puhelinnumeroa jos on siis tiedossa kenet haluais...ite sain kiilusen puh.nron kysymättä :)

Link to comment
Share on other sites

Käytiin tänään häämessuilla, huh mitä meininkiä  ;D Sormukset tilattiin meille kummallekin, muuten olikin aika turha reissu..

Porvoolaisista bändeistä en osaa minäkään pahemmin mitään sanoa. Mun isä on hommannu jonkun tuttavansa bändin meidän häihin soittamaan, sitä perinteistä humppaa...Mut humppaamisen jälkeen soittaa meidän tuttu dj-kaveri levyjä loppuillan :)

Meillähän tuo pappiasia sovittiin muutama kuukausi sitten, taisin siitä täällä kertoa. Eli Mäki-Panula tulee meidät vihkimään. Sulhaseni äiti sopi tuon asian hänen kanssaan erikseen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...