Jump to content
Naimisiin.info

Asut esim. "Bride"-tekstillä


Guest pactasuntservanda

Recommended Posts

Guest pactasuntservanda

Löysin eilen ETSYstä tälläisiä ihania toppeja, jotka täytyy varmaan hankkia! Onhan nämä nyt aika turhia, mutta jotenkin niin ihania! Onko joku muu ajatellut hankkia tälläisiä? =)

 

il_570xN.502665573_i2pd.jpg

 

Tuota olisi ihana pitää muutama päivä ennen häitä ja esim. hääpäivän aamuna samalla kun laittautuu valmiiksi =)

 

il_570xN.520493153_rgre.jpg

Löytyy täältä: strongconfidentYou

Link to comment
Share on other sites

Guest pactasuntservanda

Juu, siis olen noihin jo vuosia sitten törmännyt, mutta en löytänyt täältä aiheesta keskustelua ja siksi halusinkin kysyä, että ovatko muut harkinneet tälläisiä vaatteita =)

Link to comment
Share on other sites

Hei mä haluun tollasen velourpuvun itelleni! Meillä kun on mökkihäät ja illalla kaikki voi vaihtaa rennompaa päälle(kun on saunomista, uimista, makkaranpaistoa jne), niin tommonen asu olis just hyvä!!

 

Täytyykin vähä Googletella :)

Sinne sopiikin tosi hyvin!!

 

Minusta "ajallisesti" fiksuin on tuollainen "Rouva X PVM", koska sitä voi pitää ennen ja jälkeen häiden, kun taas joku "bride" on rouvana vähän...

Link to comment
Share on other sites

Guest pactasuntservanda

Entäs sitten häämekko, jota pidetään vaan yhtenä päivänä ;)

Nuo kyseiset topit on sen hintaisia, että ihan milelläni voisin ostaa sellaiset vaikka en niitä kovin kauaa voisikaan pitää :)

Link to comment
Share on other sites

Entäs sitten häämekko, jota pidetään vaan yhtenä päivänä ;)

Nuo kyseiset topit on sen hintaisia, että ihan milelläni voisin ostaa sellaiset vaikka en niitä kovin kauaa voisikaan pitää :)

 

Juu tottakai se on jokaisen oma asia, mihin rahansa pistää :) :)

 

OT:n puolelle menee: Olen varmaan pihi, mutta en kyllä laittaisi 26 € tuollaiseen H&M laadulta näyttävään (läpikuultava, ohut kangas) perustoppiin, jota voi pitää sen pari viikkoa, varsinkin kun samalla summalla saa omalla nimellä vaikka hupparin. Mutta sama pätee myös hääpukuun, toiset on valmiita maksamaan tuhansia, minä taas en -siinäkin mietin sitä, että mitä muuta samalla summalla saisi (vaikka bändi, kuvaaja tai alkomahoolit). Siitähän aina ostamisessa on kyse, että kohtaako tuotteen koettu arvo sen hinnan. Ja koettu arvo on aina subjektiivinen.

Link to comment
Share on other sites

Guest pactasuntservanda

^Näinhän se on kaikessa. Harva ihminen maailmassa voi ostaa kaiken mitä haluaa, joten jokaisen täytyy tehdä valintoja sen suhteen mihin haluaa rahansa laittaa. Tylsäähän se olisi, jos kaikki haluaisivat laittaa rahansa täysin samoihin asioihin.

 

Itse esim. meikkaan nassuni itse sekä laitan itse hiukseni. Kun nämä yhden päivän ajan iloa tuottavat asiat tekee itse, säästyy aika paljon euroja. Häissä jos missä on loputon määrä sellaisia asioita missä voi säästää ja onneksi jokainen voi itse valita mihin hääjuttuun laittaa rahansa ja mihin ei =)

Link to comment
Share on other sites

Ihana huppari, ajno! :)

 

Ite oon miettiny lähinnä häitten jälkeen, esim. häämatkalle lähdettäessä jotain rentoa paitaa. ;) Mun tulevan miehen siskolla ja sen miehellä oli semmoset yhteensopivat ja hauskat paidat häitä seuraavana päivänä ja häämatkalla.

 

Tällasia vaihtoehtoja löysin zazzle.co.uk:sta.

 

Couplet-shirt2_zpsb82a310f.jpg

 

Couplet-shirt_zpsf6437437.jpg

 

Ja miehelle tää ois hyvä. :D

 

Husbear_zps10e7f36f.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...