Jump to content
Naimisiin.info

Häälehdet


DreamBride

Recommended Posts

Hei! Olen ihan vielä hääkuumeilun alussa (häät muutaman vuoden päästä) ja olen kuumeilussani tullut siihen tulokseen, että suomalaiset häälehdet eivät ole minun makuuni. Eivät sitten yhtään! Ostin juuri erään englanninkielisen lehden mutta olen kuullut paljon hyvää ruotsalaisesta Allt om bröllop -lehdestä. Mutta tietääkö joku, mistä näitä saisi ostettua tai tilattua suomeen? 

Suositelkaa toki muutenkin hyviä häälehtiä! Haaveilu on ihanaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Liikuntakiellossa voi aikaa viettää vaikka lukemalla häälehtiä. Olisiko teillä vinkkejä, mitä löytyisi ihan kivijalkakirjakaupoista? Tilaamisessa varsinkin ulkomailta tuppaa joskus menemään tovi ja tovin päästä on liikuntakielto (toivottavasti) ohi..

 

Nykymorsiot eivät taida joko lukea lehtiä tai kirjoitella täällä joten vastaan omaan kysymykseeni. "You &your wedding" vakuutti ulkoasullaan. Suomalainen "Mennään naimisiin" oli jutuiltaan kiva mutta olisin kaivannut enemmän lyhyitä inspiraatiojuttuja esim puvuista, kengistä, laukuista, koristeista. "Wedding" oli tosi sekava ja kaikki jutut olivatmainosmaisia.

Muokattu: , käyttäjä: Sammakkoprinsessa
tilannepäivitys
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...