Jump to content
Naimisiin.info

Hannuksen piilopirtti (Oulu/Tyrnävä)


PrimaBalleriina

Recommended Posts

Meilläkin häät piilopirtillä tämän vuoden puolella ja olemme laskeneet sen varaan että suuri osa vieraistamme on siellä yötä. Toivottavasti siivottomissa yöpaikoissa oli kyse yksittäistapauksista, tuollaisessa tilanteessahan voisi jo vaatia hyvitystä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No tässä muutama kuva meidän häistä, joita vietettiin siisi 3.3.07 Piilopirtillä. Ja ken tunnistaa, paljastakoon itsensä  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei,

voisiko lähiaikoina aikoina häitänsä Hannuksen piilopirtillä viettäneet kommentoida sujuiko kaikki hyvin?

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Kerron nyt oman kokemukseni Piilopirtistä. En siksi, että haluaisin levittää pahaa sanaa ja purkaakseni turhautumistani, vaan siksi, että olisitte tarkkana tietyissa asioissa ko. paikan kanssa.

Me varasimme häät tulevalle syksylle viime kesänä. Kävimme piilopirtillä, juteltiin asiat selviksi Pirkon ja Heikin kanssa, ja kaikki piti olla täysin selvää. Ihastuimme paikkaan, kehuimme sitä isäntäväelle, ja teimme täysin selväksi, että haluamme häämme sinne, emmekä kysele enä muita paikkoja. Hannukset olivat oikein mukavia ja rempseitä, vakuuttivat, että kaikki hoituu, että ei tarvi mistään stressata. Sovimme, että syksyn kuluessa laitamme heille tarjouspyynnön, jossa on alustava menutoive. Laitoimmekin sitten ko. pyynnön lokakuussa. Tähän Pirkko vastaili, että kaikki kunnossa, hän palaa asiaan kevään mittaan. Että hän laittaa meille tarjouksen, jonka yhteydessä maksamme varausmaksun.

No, kevät kului, minulla hirveästi työkiireitä ja pieni lapsi, enkä juurikaan häitä ehtinyt stressata. Mitään ei kuulunut piilopirtiltä. Nyt kesäkuun alussa aloin suunnitella hääkutsuja, ja ajattelin, että pakko vielä varmistaa, että kaikki nyt on kunnossa. Ehkä olin tyhmä, kun en itse ottanut yhteyttä aiemmin, mutta asia oli jäänyt siten, että Pirkko lupasi ottaa yhteyttä ja laittaa sen tarjouksen. Minulla on se sähköpostissakin tallessa. Ja olen sellainen ei-stressaava morsian, että ei mulla ollut tarvetta sinne soitella ylimääräisiä pitkin kevättä, joten ei tullut edes mieleen, että minun olisi pitänyt asiaa moneen kertaan varmistella. Kenties ovat tottuneet siihen, että hysteeriset morsmaikut soittelevat pitkin talvea :D

Laitoin Pirkolle meiliä, että millähän aikataululla tässä nyt edetään, että koska tavataan. Seuraavana päivänä Pirkko soitti ja pudotti pommin: hän oli antanut hääviikonloppumme muille!! Hän sanoi, että oli maaliskuussa ”yrittänyt soittaa minulle moneen otteeseen, mutta en ollut vastannut”. Selitteli, että oli ajatellut, että meillä on tullut muita suunnitelmia, emmekä halua pitää häitä heillä. Tämä ei voi pitää paikkansa, koska minulla on Pirkon ja Heikin numero puhelimen muistissa, eikä mitään puhelua ole tullut. Tietysti olisin soittanut takaisin! Kysyin, miksette ole edes laittaneet sähköpostia, johon en saanut selkeää vastausta. Vain ylitsevuotavaa pahoittelua, että kaikki on nyt hänen syytään, että hän ottaa täyden vastuun jne.

Häitämme edeltävä viikonloppu oli sattumoisin piilopirtillä vapaa, joten Pirkko alkoi touhuta häitämme siihen. Hän jopa teki minulle varaukset samalle kampaajalle, meikkaajalle, kuvaajalle ja varasipa emäntä vielä kirkonkin, kaikki samaan aikaan viikkoa ennen. Tässä vaiheessa minulle tuli jo niin vaivaantunut ja pettynyt olo, että koko Piilopirtti alkoi ahdistaa. Päällimmäinen ajatukseni oli, että en halua häitäni sinne - kuinka voisin antaa asian olla häiritsemättä sitten hääpäivänä?

Eli olin tilanteessa, että kolme kuukautta häihin, eikä meillä ollut hääpaikkaa. Emme voi ottaa mitä tahansa paikkaa, koska meillä ei asu täällä ketään sukulaisia, jotta saisimme talkooporukalla esim. jonkun seurantalon pitopalveluineen yms hässäköineen hääkuntoon. Tilanne oli siis katastrofaalinen.

Onneksi tarina sai kuitenkin onnellisen lopun: otin yhteyttä Helmen pirttiin Tyrnävällä, jossa kuin ihmeen kaupalla oli juuri kyseinen viikonloppu vapaana! Näin ollen häämme järjestetään siellä, paikka on kaikin puolin oivallinen ja hyvin saman tyyppinen, kuin Piilopirtti. ITänään kävimme paikan päällä ja sovimme asioita jo pitkälle, isäntäväki aivan ihana ja kaikinpuolin tuli hyvä ja luottavainen mieli. Nyt on varausmaksu maksettu ja mustaa valkoisella!

Ja kaikki tämä tapahtui siis tämän päivän aikana. Voin sanoa, että huh mikä päivä!

Eli siis, Piilopirtti on varmasti mainio häänviettopaikka ja Hannukset ihan mukavia ihmisiä, mutta organisointikykyä kyllä puuttuu, ja tuo ikävä selittely, suorastaan valehtelu vei kyllä itseltäni maun koko hommasta. Jos siis haöuatte piilopirttiin, muistakaa olla itse aktiivisesti yhteydessä heihin, että teille ei käy samoin!

Ja muuten, kun viime kesänä kävimme siellä, Heikki sanoi jostain hankalasta morsiamesta, joka on kirjoitellut heistä nettiin pahaa (liekö joku tämän ketjun morsiamista?) Silloin jo häytyskellot soivat jossain kaukana, mutta työnsin asian mielestäni. No, minä olen nyt varmaan se hankala morsian sitten seuraaville pariskunnille! Mietin vain, mitä olisin voinut tehdä toisin, kun olen toiminut juuri niin kuin on sovittu.

Tsemppiä teille Hannusten kanssa; minä päätin jättää Piilopirtin väliin, mutta kaikesta huolimatta toivotan jokaiselle Piilopirtissä juhlivalle oikein ihania ja onnistuneita häitä! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei!! Olin kaasona elokuussa 2012 pidetyissä häissä ja voin suositella paikkaa kenelle tahansa.Ruoka, tilat, tunnelma, puitteet ja tarjoilu sujuivat ilman pienintäkään ongelmaa. Kaikki asiat toimivat, yöpyjät viihtyivät ja aamupala oli hyvä ja tunnelma välitön ja rento. Harmi, että täällä kirjoitellaan niin paljon pask.... paikasta, joka oikeasti on todella MAHTAVA!! Ei muuta kuin suunnittelemaan kaikki tulevat morsiamet unelmahäitään sinne!!!

Link to comment
Share on other sites

Hei!! Olin kaasona elokuussa 2012 pidetyissä häissä ja voin suositella paikkaa kenelle tahansa.Ruoka, tilat, tunnelma, puitteet ja tarjoilu sujuivat ilman pienintäkään ongelmaa. Kaikki asiat toimivat, yöpyjät viihtyivät ja aamupala oli hyvä ja tunnelma välitön ja rento. Harmi, että täällä kirjoitellaan niin paljon pask.... paikasta, joka oikeasti on todella MAHTAVA!! Ei muuta kuin suunnittelemaan kaikki tulevat morsiamet unelmahäitään sinne!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

^Noh, minä en ainakaan kirjoittanut mitään p*skaa, ainoastaan pelkkää faktaa, miten meille kävi Piilopirtin kanssa. Jokainenhan kirjoittaa siitä omasta kokemuksestaan, minkä itse on paikasta saanut. Kenties Piilopirttiläiset ovat nyt ottaneet ikävän palautteen opikseen,ja jatkossa kaikki sujuukin hyvin.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Nostelempas vähän henkiin tätä ketjua...
Onko kellään tuoreempaa kokemusta paikasta?
Oli tarkoitus varata pirtti, vaan jäin nyt kahden vaiheille keikkumaan noiden huonojen kokemusten jälkeen...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Onko kenelläkään tuoreempia kokemuksia Piilopirtistä ja erityisesti majoituksesta? Meilläkin ensi kesälle häät suunnitteilla mutta sähköposteihin on vastattu huonosti enkä ole saanut vastauksia ihan yksinkertaisiin kysymyksiin (kuten onko joku tietty lopettamisaika) vaikka olen kysynyt niistä monta kertaa ja muitakin ongelmia ollut jo nyt :D Tämän ketjun kokemusten perusteella alkoi epäilyttää entistä enemmän...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...